حسن روشن پیشکسوت استقلال در حاشیه مراسم معرفی برترین های فوتبال و فوتسال ایران در واکنش به این سوال که گفته می‌شود افتخاری بدهی‌های زیادی را برای استقلال به جا گذاشته است گفت: 

او زمانی که داشت باشگاه استقلال را ترک می‌کرد گریه کرد به همین دلیل دل ما هم سوخت. (با خنده ) اشک های افتخاری اشک تمساح بود. 

او درباره اینکه فتحی می تواند استقلال را به روزهای اوج خود باز گرداند اظهار کرد: اگر او راه خود را در پیش نگیرد و بتواند استقلال را مدیریت کند ما از او تشکر خواهیم کرد.

روشن درباره قراردادهایی که در باشگاه استقلال بسته شده است تصریح کرد: همان دو سال پیش گفتم که مدیریت در استقلال ضعیف است. چه زمانی که در رده سوم بودند چه زمانی که در رده شانزدهم و چه زمانی که قهرمان شدند. مدیریت ضعیف باعث شد که هیچ کمیته ای سر جای خود نباشد.

روشن در واکنش به این موضوع که آیا با ادامه کار شفر در استقلال موافق است یا خیر بیان کرد: شفر باید رابطه خود را با دلالان کم کند. او به شدت با دلالان ارتباط دارد.

روشن درباره اقدامات شفر و پسرش افزود: این موضوعات هم به مدیریت ضعیف باشگاه برمی‌گردد اگر مدیریت قوی باشد شفر و پسرش نمی‌توانند چنین کارهایی انجام دهند.

او درباره وضعیت قرارداد تیام و جباروف گفت: مدیرعامل قرارداد را نمی بندد بلکه کمیته فنی بعد از معارفه یک بازیکن تشکیل می شود و قراردادها و مسائل مالی را بررسی می‌کند. بعد از توافق یکی از کارمندان اداره حقوقی قرارداد را ثبت می کند و مدیرعامل در انتها قرارداد را امضا می کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.