حزب اصلاح‌طلب ندای ایرانیان در نامه‌ای به محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید از مخالفت برخی اعضای فراکسیون امید با طرح ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان انتقاد کرد.

متن نامه‌ حزب ندای ایرانیان به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمدرضا عارف

ریاست محترم فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی

همانطور که مستحضر هستید این هفته طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد. خوشبختانه حضرتعالی همواره نگاه مثبتی به جوان گرایی داشته و در بررسی کلیات هم از این طرح حمایت کردید. اما متاسفانه برخی از همکاران شما در فراکسیون امید مخالف جدی این طرح بوده و شنیده‌های ما حکایت از این دارد که قصد دارند در مخالفت با طرح منع به کارگیری بازنشستگان به صورت جدی وارد عمل شوند. 

با توجه به این که عبور از مشکلات کشور نیازمند استفاده از ظرفیت‌های جدید مدیریتی بوده و عموم جوانان کشور چشم به بررسی این طرح در صحن علنی مجلس دوخته اند، مخالفت نمایندگان عضو فراکسیون امید، بازتاب بسیار منفی و نامناسبی در اذهان عمومی بر جای خواهد گذاشت.

لذا درخواست می‌شود حمایت از طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را به صورت مصوبه فراکسیون امید اعلام کرده و اجازه ندهید نام نمایندگان این فراکسیون در شمار مخالفان طرح قرار بگیرد.

امروز عملکرد فراکسیون امید زیرذره بین جوانان قرار دارد. امیدواریم فراکسیون امید، امیدوارکننده ظاهر شده و برگ درخشانی در کارنامه اش نقش ببندد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.