نشریه آس اسپانیا نوشت، نیمار که این روزها از گوشه و کنار اخبار ضدونقیضی درباره تمایل رئال مادرید به خرید او شنیده می‌شود، در یک مراسم خیریه اعلام کرد که فصل آینده در پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود و به قرارداد با این تیم فرانسوی متعهد می‌ماند.

نیمار در سائوپائولو به خبرنگاران گفت: من در PSG می‌مانم. در پاریس می‌مانم. با این تیم قرارداد دارم و رابطه‌ام با این تیم خوب است.

نیمار در ادامه رسانه‌ها را به شایعه‌پراکنی برای لطمه زدن به حرفه‌اش متهم کرد و اظهار داشت: مطبوعات چنین داستان‌هایی را سر هم می‌کنند و به خورد مردم می‌دهند و بعضی گمانه‌زنی‌های‌شان را از حد می‌گذرانند. این داستان دیگر کسل‌کننده شده است، اما تمام دنیا می‌دانند که من نسبت به رئیس باشگاهم، برای این کشور و برای هواداران، چه احترام و ارزشی قائلم. من برای روبه‌رو شدن با چالشی جدید، برای داشتن چیزهای جدید و رسیدن به اهدافی تازه به پاری‌سن‌ژرمن پیوستم و الان هم در ذهن من هیچ چیزی تغییر نکرده است.

مهاجم ۲۶ ساله PSG‌ در ادامه بابت حذف تیم ملی کشورش در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها توسط بلژیک هم ابراز تأسف و عنوان کرد: اتفاق بسیار تلخی بود. ما باور داشتیم که می‌توانیم ششمین قهرمانی جام جهانی را برای برزیل به ارمغان بیاوریم. متأسفانه این اتفاق رخ نداد. وقت عزاداری هم گذشته است و الان باید خوشحال باشیم، چون دلایل زیادی برای خوشحال بودن وجود دارد. فصل آینده برای من فصلی است که انتظار دارم توأم با موفقیت و جام‌های فراوان باشد، چون تیم ما تیم بسیار خوبی است و من خوشحالم که هم‌‌تیمی‌های سطح بالایی دارم. به کیلیان امباپه به خاطر قهرمانی کشورش در جام جهانی تبریک می‌گویم. من و او در جام جهانی با هم خیلی در ارتباط بودیم.

نیمار در پایان درباره پیوستن جان لوئیجی بوفون، سنگربان سابق یوونتوس به پاری‌سن‌ژرمن هم گفت: برای من بازی کردن در کنار او که یک دروازه‌بان بزرگ است و سوابق و شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد، مایه افتخار است. ما با کمال میل آماده‌ایم و انگیزه زیادی داریم که او تجربیاتش را در اختیار ما قرار دهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.