رضا افتخاری، مدیر عامل مستعفی باشگاه استقلال بعد از جلسه امروز هیئت مدیره این باشگاه در مورد نشست روز شنبه با روزبه چشمی و اظهارات امروز این بازیکن، گفت: روزبه چشمی با باشگاه استقلال قرارداد دارد ولی او در جلسه با ما گفت که ۴ میلیارد بدهید تا در تیم بمانم!

کریمى مدیر برنامه هاى چشمى به این موضوع واکنش نشان داد و گفت : در جلسه اى که با افتخارى به همراه چشمى داشتیم به او اعلام کردیم که براى مشخص شدن وضعیت روزبه به اینجا آمدیم و در نهایت افتخارى به ما گفت باید این موضوع را با اعضا بررسى کنم اما وى خطاب به چشمى گفت که او چه چیز را پیشنهاد مى کند و یا خطاب به من گفت که مد نظر من چیست.

او ادامه داد :به هر حال روزبه به افتخارى گفت که امسال سومین سال حضورش در استقلال را تجربه مى کند و هیچ وقت درباره رقم حرفى نمى زند در نهایت افتخارى اعلام کرد هنگام برگزارى مسابقات با او مذاکره مى کند که این موضوع با واکنش روزبه مواجه شد و چشمى در خطاب به صحبت هاى افتخارى گفت شاید تا آن زمان مرا نخواستید و در آن صورت پیشنهادات من از بین مى رود.

کریمى بیان کرد : افتخارى در پایان جلسه به ما گفت پس از صحبت با هیئت مدیره موضوع را نهایى مى کند اما در تماس هاى مکررى که با افتخارى داشتم او پاسخگو نبود که حتى منشى دفتر افتخارى به ما اعلام کرد خود مدیر عامل با ما تماس مى گیرد . اما به جاى عقد قرارداد با چشمى با على کریمى قرارداد بستند . توفیقى و ملکى پیگیر قرارداد چشمى بودند اما در حال حاضر مى بینیم افتخارى یک سرى صحبت هاى کذب را مطرح مى کند . فکر مى کنم بهترین قاضى اول خدا و بعد هواداران استقلال هستند. توفیقى و ملکى دنبال کارهاى چشمى بودند اما انگار افتخارى زیاد مایل نبود کارهاى روزبه را انجام دهد.

مذاکره چشمی با رئیس‌هیئت ‌مدیره استقلال

با توجه نا مشخص بودن وضعیت چشمى در تیم فوتبال استقلال بر همین اساس قرار است ملکی رئیس هیئت مدیره این باشگاه تا دقایقى دیگر جلسه اى را با این بازیکن برگزار کند.

ملکی بعد از دریافت حکم خود با چشمی و مدیر برنامه های او تماس گرفت تا او را برای برگزاری جلسه به باشگاه دعوت کند.

چشمی و کریمى مدیر برنامه هایش ساعت ٢٣:٣٠ امشب در دفتر باشگاه حاضر مى شوند تا درباره مشکلات و بحث تمدید قرارداد با ملکى صبحت کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.