سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما از روز اول که تمرینات را استارت زدیم خودمان را برای یک دوره سخت بدنسازی آماده کرده بودیم، چون فصل بسیار سختی را در پیش داریم که نیمه اول آن با توجه به شرایط خاص باشگاه، سخت‌تر هم می‌شد. اوج این تمرینات هم در اردوی کرواسی بود.

وی ادامه داد: شرایط اردو و امکانات در کرواسی بسیار خوب بود و این امکان را فراهم کرد تا برنامه‌های‌مان را به خوبی دنبال کنیم. چهار بازی دوستانه هم داشتیم که روی روند آماده‌سازی ما بسیار مؤثر بود.

سیدجلال حسینی خاطرنشان کرد: ما تمرینات را زودتر و با توجه به اینکه باید در سوپرجام شرکت کنیم، آغاز کردیم. این برنامه از قبل اعلام شده بود و برنامه‌ریزی براساس آن بود که باید در این روز حاضر باشیم. این بازی همیشه سخت است و هیجان‌های خاص خودش را دارد، ولی ما واقعاً منتظر این بازی بودیم و همین مسئله هم در تمرینات به ما انرژی و انگیزه می‌داد. ترجیح ما این بود که در زمین برنده شویم، جام را بگیریم و به هواداران هدیه کنیم، ولی حالا هم که شرایط این‌طور شد فکر می‌کنم هواداران خوشحال هستند و در واقع این جام را هم به آنها تقدیم می‌کنیم. به این ترتیب انرژی‌مان را برای لیگ می‌گذاریم.

مدافع سرخپوشان درباره اینکه هنوز فشار تمرینات بالاست و تا روزی دو جلسه هم تمرین می‌کنند و آیا این احتمال وجود دارد که در شروع بازی‌ها بدن‌ها سنگین باشد، تصریح کرد: همه چیز در تیم ما با برنامه و حساب شده پیش می‌رود و کادر فنی با دقت این مسئله را دنبال می‌کند. مارکو و برانکو هم که در این امر تخصص دارند. البته طبیعی است وقتی ما یک فصل طولانی و سنگین را پیش رو داریم که در جریان آن باید در لیگ قهرمانان هم بازی کنیم، لازم است فشار زیادی به خودمان بیاوریم. همان‌طور که گفتم ما با علم به این شرایط، کار خودمان را شروع کردیم. همیشه هم این‌طور است که چند هفته‌ای طول می‌کشد تا تیم‌ها روی فرم مطلوب خودشان قرار بگیرند.

کاپیتان سرخپوشان همچنین با اشاره به روز‌های سختی که مدیریت باشگاه پرسپولیس بعد از حضور در این باشگاه پشت سر گذاشت، گفت: من اعتقاد دارم آقای گرشاسبی با تجربه و تخصصی که دارد، این بحران را مدیریت کرد. به‌هرحال شرایطی بود که در آن نقشی نداشت، ولی روند کار به شکلی بود که رضایت هواداران جلب شد. البته طبیعی است که با توجه به جدایی چند نفر از بچه‌ها در نیم‌فصل اول با محرومیت و شرایط سختی روبه‌رو خواهیم بود. این مسئله دست ما نیست. ما باید روی مواردی صحبت کنیم که در اختیار ماست. در وهله اول ما باید سخت‌تر از سال‌های قبل کار می‌کردیم و این کار را انجام دادیم. الان مهمترین عامل حمایت هواداران است. نقش آنها همیشه برجسته است، ولی در این شرایط تعیین‌کننده‌تر هم می‌شود. ما به سه عامل؛ تمرکز، حمایت و تلاش در بالاترین حدش نیاز داریم. با اینها، از مشکلات بر خواهیم آمد، ولی بدون هر یک از آنها به مشکل می‌خوریم.

وی درباره اینکه پرسپولیس در چنین شرایطی باید در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان برود و حریفانی چون الدحیل را در پیش دارند، افزود: شما به جام جهانی نگاه کنید که فرانسه قهرمان شد. فرانسه چند بازیکن دارد که آفریقایی و از ملیت دیگر هستند. حالا به الدحیل نگاه کنید. چند بازیکن دو ملیتی دارد؟ قرارداد اکثر آنها روی چه ارقامی می‌چرخد؟ می‌خواهیم اینها را به هواداران بگوییم که ما با چگونه تیمی بازی داریم. البته یکی از این بازی‌ها در تهران است و قطعاً با حمایت هواداران‌مان به دنبال ارائه یک بازی خوب هستیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.