این سایت معروف که وارد پنجمین سال فعالیت خود شده است، امسال نیز به بیان گزارشی از تفریحات تابستانی افراد ثروتمند پرداخت. به گفته این گزارش، سفر به مناطق ساحلی یکی از اصلی ترین تفریحات تابستانی این افراد بوده است. نام مناطقی از مالزی، تایلند، مالدیو و سایر مناطق ساحلی اقیانوس آرام، جز محبوب ترین مقاصد گردش گری این افراد بوده است.

به جز آسیا، بازار تورهای کشتی کروز دریای مدیترانه هم داغ بوده است و عده زیادی ترجیح داده اند تعطیلات تابستانی خود را در مناطقی چون مالت و مونت کارلو بگذرانند. موسسه : نایت فرانک" گفته است جزیره ساردنی ایتالیا بیش از سایر مناطق دریای مدیترانه در جذب ثروتمندان موفق بوده است. در منطقه " فورت ویلیج" این جزیره بسیاری از ثروتمندان تعطیلات خود را در باغ های ۴۷ هکتاری این منطقه که مجهز به زمین تنیس، گلف، استخر هستند می گذرانند.

با این حال تنها اروپا مقصد گردش گران نبوده است و شمار زیادی از این جوانان ثروتمند خود را به هاوایی رسانده‌اند.

در آمریکای لاتین، افراد ثروتمند بیشتر ترجیح داده اند که اوقات فراغت خود را با آزمایش خودروهای بسیار گران قیمت بگذرانند. دیگران نیز با جت های شخصی خود سفری به دور دنیا داشته اند.

در بین تفریحات عجیب این افراد نگهداری از حیوانات وحشی هم دیده می شود. از کروکودیل و شاهین گرفته تا مارهای عظیم الجثه پیتون، به عنوان حیوانات محبوب این روزها نام برده شده است. خیلی ها هم خود را به دوبی رسانده اند و تعطیلات را در خانه های مجلل خود و نگهداری از حیواناتی چون چیتا سپری می کنند.

بیشترین افراد جوان ثروتمند جهان در ۳ شهر نیویورک، لندن و سنگاپور ساکن هستند. ۳۴ درصد کل افراد ثروتمند، در حال حاضر در آمریکای شمالی (کانادا و آمریکا) ساکن هستند.

به گفته نشریه فوربس، تا پایان سال ۲۰۱۷ حدود ۵۶ جوان با ثروت یک میلیارد دلار و بیشتر در جهان هست که ۳۰ درصد آن ها ثروت خود را خودشان به دست آورده اند و مابقی افراد این ثروت را به ارث برده‌اند. جوان ترین میلیاردر دنیا در حال حاضر یک دختر نروژی به نام الکساندرا آندرسن است که تنها ۲۰ سال دارد و ثروت وی ۱.۲ میلیارد دلار تخمین زده می شود. او و خواهرش مالک یک شرکت سرمایه گذاری بزرگ هستند که از پدرشان به ارث برده اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.