جواد تن‌زاده عصر امروز در حاشیه تمرینات سپیدرود در جمع خبرنگاران در رشت با اشاره به اینکه بازرسی کل کشور در موضوع سپیدرود ورود کرده است اظهار داشت: تخلف اداره کل ورزش و جوانان گیلان در مورد باشگاه سپیدرود محرز شد.

وی گفت: بازیکنان تیم ‌حق داشتند که کمی نگران شوند و برخی افراد از قانون تمکین نکرده و نگرانی هایی را در مورد ثبت قرارداد بازیکنان ‌به‌وجود آورده بود و ‌رایزنی‌هایی را انجام دادم و با دوستان مربوطه صحبت‌هایی کردم.

مالک باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: از این رو آنها در جریان برنامه‌ها و کارها قرار گرفتند و در نهایت آنچه حکم قاضی است به اجرا در خواهد آمد.

تن زاده افزود: بازرسی کل کشور در این داستان ورود کرده است و اصل مدارک را به طور کامل ارائه دادیم و تخلف محرز اداره کل ورزش و عدم تمکین به رای دادگاه و اصرار به تخلف با توجه به نامه‌ای که به فدراسیون ارسال کردند مشخص شد.

وی گفت: جلسه‌ای با فدراسیون داشتیم و با ارائه مدارکی دوستان مجاب شدند که اداره کل ورزش و هیئت فوتبال تخلف کرده‌اند و قرار است نامه‌ای به وزارت ورزش ارسال شده و رونوشت آن به اداره کل ورزش گیلان فرستاده شود ضمن اینکه کمیته حقوقی فدراسیون هم تخلف اداره کل ورزش را تایید کرد.

تن‌زاده درباره پاس نشدن چک‌های نوین و مهلتی که از بازیکنان گرفت افزود: ‌به تثبیت مالکیت خودم یقین دارم زیرا خرید و فروش مال غیر جرم است و نوین هم می‌داند که مال غیر را خریداری کرده و از این رو طبیعی است که کمی تأمل کرده و در برابر برخی اقدامات صبر بیشتری به خرج دهد.

مدیرعامل سپیدرود رشت به ثبت نشدن قرارداد بازیکنان تیمش در هیئت فوتبال رشت با وجود ارسال لیست بازیکنان اشاره کرد و گفت: مافیای فوتبال در گیلان بیداد می‌کند و نایب رئیس هیئت فوتبال در برابر قانون مقابله می‌کند و نمی‌داند که در این زمینه باید در یکی دو روز آینده پاسخگو باشد.

تن‌زاده بیان داشت: سناریو در مورد سپیدرود رشت همان چیزی است که من قبلاً پیش بینی کرده بودم و هیئت فوتبال گیلان قصد دارد در بازی با گزینه‌ها و استفاده از اهرم‌های سیاسی و فشار یکی از نمایندگان رشت در مجلس، این تیم را به‌سمتی که می‌خواهد سوق دهد.

مالک سپیدرود رشت اعلام کرد: برخی با احساسات هواداران سپیدرود بازی می‌کنند اما هواداران سپیدرود بدانند که پشت پرده این داستان چیزی دیگری است و من پیگیر موضوع هستم و در چند روز آینده همه چیز را اعلام می‌کنم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: تا الان هم اگر صبر کردم، منتظر بودم دست‌های پنهان مشخص شود تا همه چیز را رو کنم.

تن‌زاده اظهار داشت: با همه فشارهای ناجوانمردانه و با همه بی‌انصافی‌ها، دوستان یادشان رفته من برای این تیم ۵ میلیارد تومان هزینه کردم و انتظار دارند به راحتی کنار بکشم.

مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: با همه توان برای احقاق حق خودم و برای ارتقای جایگاه سپیدرود خواهم ایستاد و همه این بدی‌ها را جبران می‌کنم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.