فرزند جمشید مشایخی از موفقیت آمیز بودن دو عمل جراحی که شب گذشته روی پدرش انجام شده، خبر داد.

 

نادر مشایخی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا، درباره حال عمومی استاد مشایخی، اظهار داشت: روز گذشته به دلیل انسداد روده و سنگ صفرا پدر به اتاق عمل برای جراحی منتقل شد و خوشبختانه هر دو عمل صفرا روده با موفقیت انجام شد.

وی افزود: البته به دلیل دردی که از ناحیه عمل وجود دارد عموما به پدر مسکن تزریق می شود و کمتر به هوش هستند اما دکترها از عمل جراحی یاد شده ابراز رضایت داشتند.

این رهبر ارکستر درباره احتمال مشکلات کلیوی استاد مشایخی نیز، توضیح داد: مشکل ناراحتی کلیه که چند وقت پیش پدر بابت آن بستری شد، بهبود یافته است اما ضعف جسمانی و غذا نخوردن باعث انسداد روده شده که با تشخیص پزشکان باید به سرعت جراحی می شد.

فرزند جمشید مشایخی درباره زمان مرخص شدن پدر از بیمارستان نیز، گفت: هنوز دکترها به طور قطع نگفته اند که چه زمانی مرخص خواهد شد اما حداقل ۵ روز باید در بیمارستان بستری باشد.

استاد مشایخی از چهره‌های ماندگار عرصه بازیگری است که از سال ۱۳۳۶ با نمایش «وظیفه پزشک» بازیگری‌ را آغاز کرد و در سال ۱۳۴۴ با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما شد.

«گاو»، «سوته‌دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی »، «آوار»، «پدربزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «جرم»، «سیزده ۵۹» از جمله فیلم های سینمایی است که مشایخی در آن ایفای نقش کرده است.

وی در دوران بازیگری خود در سریال های تلویزیونی چون «هزاردستان»، «داستان‌های مولوی»، «سلطان صاحبقران»، «امام علی(ع)»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «ستایش» بازی کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.