سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره قتل در فروردین ماه سال ۱۳۹۵ در یکی از شهرک های حاشیه ای کرمانشاه که طی آن یک نفر با استفاده از سلاح شکاری ساچمه زنی اقدام به قتل خانمی کرده و سپس از محل متواری شده بود شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه قاتل محل اقامت مشخصی نداشت شناسایی وی برای ماموران سخت شده بود اما در نهایت ماموران یکی از کلانتری های کرمانشاه با کارهای شبانه روزی و استفاده از شگردهای پلیسی دریافتند که قاتل با هویت جعلی (مدارک هویتی برادرش) در سطح شهر و یکی از بخش های کرمانشاه تردد می کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با تحقیقات بیشتر مشخص شد قاتل با استفاده از یک دستگاه وانت نیسان قصد ورود به شهر کرمانشاه را دارد، از این رو گروهی از ماموران کلانتری به ورودی شهر اعزام و پس از مشاهده خودرو مذکور نسبت به توقیف آن و دستگیری قاتل اقدام کردند.

وی یادآوری کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و پس از بازجویی های فنی، وی به ارتکاب یک فقره قتل اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

سرهنگ آمویی با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص، گفت: متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در پایان اظهار داشت: ماموران پلیس در راستای وظایف و رسالتی که برعهده دارند از تمامی ظرفیت ها و توانایی خود به منظور برخورد با مجرمان استفاده می کنند.

کشف بیش از ۵۶ هزار لیتر سوخت قاچاق/رشد ۲ هزار درصدی کشف عتیقه

سرهنگ محمدرضا امیری رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: مقدار کشفیات سوخت قاچاق در خرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل که مقدار کشفیات ۵۱ هزار و ۲۹۴ لیتر بوده، ۹ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در خصوص عتیقه نیز ماموران پلیس آگاهی موفق به کشف ۴۳ مورد شدند که نسبت به خرداد ۹۶ که تنها ۲ مورد کشفیات بود، بیش از ۲ هزار درصد رشد داشته است.

سرهنگ امیری یادآوری کرد: در خرداد امسال همچنین یک هزار و ۲۲۷ راس دام قاچاق کشف شد که در مقایسه با سال قبل که ۱۲۰ راس بود ۹۲۲ درصد رشد نشان می دهد.

وی با بیان اینکه خرداد ماه امسال ۱۶ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۹۰۰ نخ سیگار کشف شده، افزود: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۲ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۹۶۰ نخ سیگار بوده ۵۶۷ درصد رشد نشان می دهد.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی همچنین با کشف ۹ هزار و ۲۶۳ بسته توتون و تنباکو طی خرداد امسال، در مقایسه با سال قبل که ۷ هزار و ۴۹۰ بسته کشفیات داشتند، افزایش ۲۳ درصدی در عملکرد داشته اند.

وی در پایان و با اشاره به کشف ۴ هزار و ۸۲ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی در خرداد ۹۷، اظهار داشت: این مقدار کشفیات در مقایسه با سال قبل که ۱۳ هزار و ۵۲۰ قلم بوده، ۶۹ درصد کاهش نشان می دهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.