سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به روند افزایش دما طی هفته جاری گفت: امروز انتظار دمای ۵۰ درجه و بالاتر در اکثر شهرهای استان وجود دارد اما از روز چهارشنبه تا آخر هفته جاری به دلیل جنوبی شدن جریانات شاهد افزایش رطوبت و شرجی و کاهش جزئی دما به ویژه در روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطق جنوبی استان خوزستان خواهیم بود.البته با توجه به افزایش رطوبت شاهد افزایش دمای احساسی خواهیم بود. همچنین از اوایل هفته آینده با تقویت مجدد الگوی تابستانی وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در خوزستان مورد انتظار است.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روند افزایش دما طی هفته جاری اظهار کرد: امروز انتظار دمای ۵۰ درجه و بالاتر در اکثر شهرهای استان وجود دارد اما از روز چهارشنبه تا آخر هفته جاری به دلیل جنوبی شدن جریانات شاهد افزایش رطوبت و شرجی و کاهش جزئی دما به ویژه در روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطق جنوبی استان خوزستان خواهیم بود.

وی افزود: البته با توجه به افزایش رطوبت شاهد افزایش دمای احساسی خواهیم بود. همچنین از اوایل هفته آینده با تقویت مجدد الگوی تابستانی وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در خوزستان مورد انتظار است.

سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: همچنین پیش‌بینی می‌شود امروز در مناطق غربی شاهد وزش باد قابل ملاحظه باشیم و احتمال برخاستن گرد و غبار محلی وجود دارد.

سبزه زاری بیان کرد: در شبانه روز گذشته ایستگاه کشاورزی اهواز با ۵۳ و شادگان با ۲۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای امروز اهواز نیز بین ۳۳ و ۵۳ درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.