سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی سپاه که در مشهد مقدس برگزار شد با قدردانی از فرماندهان و رزمندگان این نیرو در اجرای موفق ماموریت عملیاتی خود اظهار داشت: تلاش‌های نیروی زمینی سپاه برای مقابله با دشمنان و تأمین امنیت مناطق مرزی به ویژه شمالغرب و جنوب شرق کشور موفق و برای مردم میهن اسلامی امنیت آفرین بوده است. نیروی زمینی سپاه برای دفاع از مناطق تحت مأموریت خود ازاشراف اطلاعاتی و توان رزمی بالایی برخوردار و در واقع یکی از عوامل موفقیت این نیرو همین مؤلفه های مهم بوده است.

وی با اشاره به «تلاش‌های مستمر و قابل تحسین سردار پاکپور و رزمندگان نیروی زمینی سپاه در تأمین امنیت مرزها» یادآور شد : امنیت ضروری‌ترین نیاز هر کشور و ملتی است که بحمدالله در ایران اسلامی در همه عرصه ها نمود آن ملموس و آشکار است. دشمن پی گیر راهبرد تحریم و فشار برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی است که این موضوع به فضل الهی با هوشمندی ملت فرجامی جز شکست نداشته و آمال و آرزوهای دشمن باطل خواهد شد.شرایط امروز کشور نشان می‌دهد جبهه دشمن، ترکیبی از همه فشارها را علیه نظام و ملت ایران بکار گرفته است.

وی با بیان این‌که «قاطبه مردم ایران به نظام و انقلاب اسلامی پایبند و وفادار هستند و مسئولین باید قدردان این نعمت بزرگ باشند» تصریح کرد: عبور از سختی‌ها ، اقتصاد مقاومتی ، نگاه انقلابی و عدم نگاه به بیرون راه پیشرفت و موفقیت کشور است و ان‌شاالله با همت مردم و به ویژه مسئولین با گذر از وضعیت خطیر امروز ، آینده روشن‌تری برای میهن اسلامی رقم خواهد خورد.

فرمانده کل سپاه در پایان با اشاره به «ظرفیت‌ها و استعدادهای مثال زدنی و بومی ایران اسلامی که می‌تواند پیش روندگی و پیش برندگی نظام در عرصه های مختلف را تضمین نماید» بر لزوم اعتماد به نسل جوان به عنوان ثروت ملی و سرمایه های نیروی انسانی کشور تاکید کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.