سید حامد حسینی تهیه کننده فیلم سینمایی «مشت آخر» درخصوص آخرین وضعیت جسمانی مهدی فخیم زاده بازیگر این فیلم گفت: الحمدالله حال عمومی مهدی فخیم زاده خیلی خوب است و طی امروز و دیروز گپ و گفتی با یکدیگر داشته ایم و فخیم زاده در حال حاضر می تواند به راحتی صحبت کند.

حسینی با طرح مساله ای تازه درباره پرونده فخیم زاده اشاره کرد: معضل بزرگی که تاکنون در مورد آن صحبتی نکرده ام مساله پذیرش مهدی فخیم زاده در بیمارستان‌ها است. متاسفانه بعد از مشکلاتی که برای پرونده یکی از هنرمندان مشهور پیش آمد، بیمارستانها آدم های مشهور را دیگر نمی پذیرند و می گویند به همان بیمارستانی برود که در ابتدا اورژانس تحویل داده است.

وی با تاکید بر مشکل پذیرش فخیم زاده در تهران اذعان کرد: من برای پذیرش مهدی فخیم زاده در تهران با چهار بیمارستان مذاکره کردم و در آخر با قلدری و داشتن چندین آشنا توانستم وی را در بیمارستان ایرانمهر بستری کنم. حتی مشکل از این هم بزرگتر است و بیمارستان اولی که فخیم زاده در آن بستری بود هر لحظه می خواست تا ما سریعتر وی را از آنجا ببریم.

این تهیه کننده حاشیه ها و درگیری های بوجود آمده بین پزشکان و هنرمندان را دلیلی بر اتفاقات اخیر خواند و افزود: پذیرش بازیگران و هنرمندان توسط بیمارستان ها این روزها تبدیل به تهدیدی بزرگ شده است. البته نمی خواهم یک طرفه قضاوت کنم. واقعیت امر اینکه جامعه هنری طی سالیان اخیر برخورد و رفتار مناسبی با جامعه پزشکان نداشته اند. افراد فرهیخته و با اخلاق در جامعه پزشکی بسیار زیاد هستند و حال می گویند که اگر کسی اشتباهی را انجام داد نباید به همه پزشکان تعمیم داده شود. به همین خاطر ترجیح می دهند برای جلوگیری از حواشی، بیمار هنرمند را قبول نکنند.

وی در همین راستا اظهار کرد: آن شب اگر من با جدیت تلاش نمی کردم مهدی فخیم زاده را در هیچ جا بستری نمی کردند. البته باز هم می گویند آن قدر فشار بر جامعه پزشکی بالاست که گاهاً حق دارند از پذیرش هنرمندان بترسند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.