رودی جولیانی، شهردار اسبق نیویورک و مشاور حقوقی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در گردهمایی منافقین در پاریس که روز گذشته (شنبه نهم تیرماه) برگزار شد، به صراحت اعتراف کرد که این گروهک ترویستی در پس ناآرامی‌های اخیر ایران قرار دارد.

وی در بخشی از سخنرانی خود در این گردهمایی، خطاب به حاضران گفت: «شما (منافقین) توانسته‌اید در سراسر ایران هسته‌های مقاومت (!) تشکیل دهید. اعتراضات ایران تصادفی نیستند؛ این اعتراضات اتفاق می‌افتند چون از قبل هماهنگ شده‌اند.»

رودی جولیانی ادامه داد: «این اعتراضات توسط بسیاری از افراد ما در آلبانی (مقر منافقین)، توسط بسیاری از افراد ما در اینجا (پاریس) و توسط بسیاری دیگر در سراسر جهان سازماندهی شده‌اند.»

البته مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین، خود نیز پیشتر به نقش این گروهک در اغتشاشات ایران اعتراف کرده بود. وی سال گذشته در مصاحبه با روزنامه سعودی "عکاظ" اقرار کرد که هدایت آشوب‌های دی‌ماه ۹۶ در ایران بر عهده اعضا و شبکه‌های این گروهک تروریستی بود.

گزارش رسانه آمریکایی از کمپ منافقین در آلبانی و ارتباط آنها با دولت ترامپ+فیلم

نمایش عجیب وکیل ترامپ درباره برجام در همایش منافقین+ عکس و فیلم

در اعتراف دیگری که نقش بیگانگان را در هدایت ناآرامی‌های اخیر در کشورمان نشان می‌دهد، «ران پال» عضو سابق مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته در مصاحبه‌ای گفت: «نظریه ما آمریکایی‌ها این است که باید با ایجاد دردسر یا از طریق اعمال تحریم، آنقدر مردم کشورها را آزار دهیم تا آنها به این نتیجه برسند که باید حکومتشان را سرنگون کنند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.