روز اول مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید و در دو دیدار پایانی تیم های ایران و مالزی حریفان خود را شکست دادند.

 

ایران ۳– تایلند یک

دیدار بین دو تیم ایران و تایلند از دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان آسیا ساعت ۱۸:۳۰ در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد.

تیم ایران در اولین مسابقه خود به مصاف تایلند رفت که ست اول این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع نوجوانان ایران به پیان رسید که نقش بردیا سعادتی نوجوان آینده دار ایران در این برد بسیار تاثیر گذار بود .ست دوم این دیدار همانند ست اول بازی در اختیار تیم ایران بود و تایلندی ها نتوانستند کار خاصی را در ست دوم انجام دهند که در نهایت تیم ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ موفق شد این گیم را نیز به نفع خود به پایان برساند.ست سوم بازی در حالی آغاز شد که تیم تایلند بر خلاف دو گیم قبلی بازی را بسیار خوب شروع کرد و توانست در این گیم با نتیجه 2۵ بر ۲۲ نتیجه را ۲بر۱ کند.
در ست چهارم نیز شاگردان وکیلی نمایشی بسیار خوب انجام دادند و در مقابل تیم تایلند به برتری ۲۵ بر ۱۹ رسیدند تا با نتیجه ۳بر ۱ خودرا برنده این مسابقه بنامند.

بر خلاف بازی های قبلی بازی تیم ملی ایران با حمایت پرشور هواداران همراه بود که تشویق های این هواداران نقش بسیار بالایی در نمایش خوب شاگردان وکیلی داشت.

 

مالزی ۳- ترکمنستان صفر

تیم نوجوانان مالزی توانست در 3 ست پیاپی حریف خود را شکست دهد.

آخرین دیدار از روز نخست مسابقات والیبال نوجوانان آسیا و انتخابی جهان بین دو تیم مالزی و ترکمنستان در سالن شهید صمد اقدمی برگزار شد.
پاواریت موزیکا از تایلند و مایکل سامی داس از کشور هند قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. کاپیتان تیم والیبال ترکمنستان بدلیل اعتراضات مکرر به داور بازی، کارت زرد دریافت کرد.
تیم مالزی توانست در 3 ست پیاپی با نتایج 25 بر 18، 25 بر 11 و 28 بر 26 حریف خود را شکست دهد.
گفتنی است تیم ترکمنستان فردا استراحت می‌کند اما مالزی باید در سالن پورشریفی به مصاف تیم قطر برود.

انتهای پیام/ک

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.