روبن دیاس&#۳۹;(Ruben Dias) در این مصاحبه گفته است که تیم ملی فوتبال کشورش همیشه با اراده بالا برای کسب پیروزی مقابل حریفان حاضر می شود. 

دیاس در بخشی از مصاحبه می گوید: برای کسب پیروزی وارد میدان مسابقه با تیم ملی فوتبال ایران خواهیم شد ، زیرا می خواهیم از همین مراحل مقدماتی، جایگاه خود را برای مراحل بعدی محکم کنیم. البته این کار ساده ای نیست و به همین خاطر باید با ۱۰۰ درصد توان خود مقابل ایران ظاهر شویم.

این مدافع پرتغالی می گوید: داشتن کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان، همیشه یک ضامن و پشتوانه قوی برای تیم پرتغال است و حضور چنین بازیکنی، یک شانس بزرگ برای تیم ما است.

روبن دیاس همچنین گفته است که بازی دوشنبه شب، از اهمیت فوق العاده زیادی برای ایران برخوردار است زیرا اگر ایران بتواند با کسب امتیاز در این بازی به مرحله بعد صعود کند، اولین بار در تاریخ فوتبال ایران خواهدبود که به مرحله یک هشتم راه می یابد.

به گفته دیاس، در این دوره از رقابت های جام جهانی، تیم های بزرگی مثل بزریل و آرژانتین دچار مشکل شده اند به همین خاطر حدس زدن این که چه تیمی قهرمان این دوره از جام جهانی خواهد شد، کار ساده ای نیست.

تیم ملی فوتبال ایران که در گروه B رقابت هایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با مراکش، اسپانیا و پرتغال هم گروه است، در بازی نخست مراکش را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به رغم یک نمایش خیره کننده مقابل اسپانیا به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸، با یک گل مغلوب شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.