در ادامه رقابت های مرحله گروهی جام جهانی و از گروه F تیم فوتبال کره جنوبی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز به مصاف مکزیک رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود مکزیک تمام شد.

در این بازی که در ورزشگاه روستوف برگزار شد، کارلوس ولا (۲۶ - پنالتی) و خاویر هرناندز (۶۶) برای مکزیک گلزنی کردند. تک گل کره جنوبی هم توسط سون هیونگ مین (۹۳) به ثمر رسید.

قضاوت این مسابقه بر عهده مازیچ بود.

هرچند کره جنوبی این بازی را هجومی آغاز کرد و دو موقعیت خوب گلزنی به دست آورد اما این تیم مکزیک بود که به خاططر خطای هند بازیکن کره جنوبی، صاحب ضربه پنالتی شد. این پنالتی را ولا در دقیقه ۲۶ به گل تبدیل کرد تا مکزیک نیمه نخست را با یک گل به سود خود به اتمام برساند.

در نیمه دوم کره جنوبی برای جبران نتیجه هجومی تر شد ولی مکزیک هم باوجود برتری، عقب نشینی نکرد و به حملاتش ادامه داد. مکزیک نتیجه حملاتش را در دقیقه ۶۶ روی حرکت زیبای خاویر هرناندز گرفت و گل دوم را به ثمر رساند.

کره جنوبی در دقیقه ۷۵ می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند ولی معطلی مهاجمان این تیم پشت محوطه جریمه مکزیک باعث هدر رفتن این فرصت شد. در نهایت هیونگ مین در وقت های تلف شده با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه توانست تک گل کره جنوبی را وارد دروازه حریف کند.

در دیگر بازی این گروه، آلمان و سوئد از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

در حال حاضر مکزیک با یک بازی بیشتر نسبت به سوئد ۶ امتیازی است و در رده اول قرار دارد. سوئد هم تا پیش از بازی با آلمان ۳ امتیازی است و در صورت برد و یا مساوی در بازی امشب، کره جنوبی حذف خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.