حسین فرحبخش درباره علت انتخاب جواد یساری خواننده قدیمی موسیقی برای حضور در فیلم «دشمن زن»، اظهار داشت: یساری از جمله خوانندگان مورد علاقه ام بود و به دلیل همسایگی با آنها همواره علاقه مند بودم اثری را با این هنرمند قدیمی در سینما انجام دهم.

وی افزود: دوستی ما به گذشته باز می گردد و او علاوه بر موسیقی به همراه برادرانش ورزش را به صورت حرفه ای دنبال می کرد.

کارگردان فیلم «خصوصی» درباره حواشی مبنی بر ممنوع الکار بون یساری، توضیح داد: این خواننده هیچ گاه و از سوی هیچ ارگان قضایی، امنیتی، اجرایی و فرهنگی ممنوع الکار نبوده است، بنابراین ما هم بدون هیچ مشکلی از او برای حضور در فیلم دعوت کردیم.

فرحبخش گفت: کار نکردن یساری خودخواسته بوده است و او درواقع در این فیلم نقش خودش را بازی می کند که به عنوان یک خواننده قدیمی در یک کافه در حال آواز خواندن است.

وی با اشاره به اینکه تا به حال اعتراضی به ما درباره حضور یساری در فیلم نشده است، خاطرنشان کرد: «دشمن زن» یک کمدی رومانتیک است که خوشبختانه طی چند روز نمایش مورد توجه مخاطب قرار گرفته است.

 فیلم سینمایی «دشمن زن» ساخته کریم امینی و به تهیه کنندگی مشترک حسین فرحبخش و عبدالله علیخانی نیز طی ۱۲ روز نمایش توانسته ۶۰۰ میلیون تومان فروش کند.

در خلاصه داستان «دشمن زن» آمده است: «چرا هرچی دشمن زنه بعد از یه مدت تو زرد از آب در میاد و میشه مدافع سرسخت حقوق زنان؟؟!!»

سام درخشانی، گوهر خیراندیش، بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، الناز حبیبی، مریم سعادت، مونا شناس، حضور امیرحسین آرمان و سیروس همتی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.