هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

آنتونی مارسیال در آستانه جدای از منچستریونایتد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان منچستریونایتد در جلسه‌ای رقم فروش بازیکن جوان و قدرتمند خود، آنتونی مارسیال را ۷۵ میلیون یورو اعلام کرده اند تا این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی بتواند شیاطین سرخ را ترک کند. این رقم پایین باعث شده تا حضور این بازیکن در فصل آینده شیاطین سرخ در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد و تیم‌هایی همانند تاتنهام، رئال مادرید، پاریس سن ژرمن بتوانند به راحتی این بازیکن را جذب کنند.

جذب لواندوفسکی رویای تیم چلسی

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان چلسی در تلاش اند تا رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ را به تیم خود آوردند. با این حال بایرن مونیخی‌ها تلاش می‌کنند تا لواندوفسکی را تا پایان سال ۲۰۲۱ میلادی در باشگاه خود نگه دارند. مسئولان چلسی مبلغی حدود ۲۰۰ میلیون یورو را برای این بازیکن در نظر گرفته اند.

رئال مادردید رقم خرید آلیسون را کاهش داد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به تازگی پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید رقم پیشنهادی به تیم رُم برای خرید آلیسون بکر، دروازه بان این تیم را ۵۸ میلیون یورو اعلام کرده اند تا این بازیکن جایگزین کیلیور ناواس شود. با این حال مسئولان تیم رُم تلاش می‌کنند تا مبلغ فروش بازیکن خود را افزایش داده و به مبلغی نزدیک به ۸۵ میلیون یورو نزدیک کنند چرا که این بازیکن توانسته به موفقیت‌های فراوانی همراه باشگاه رم و تیم ملی برزیل دست یابد.

دلیل ماندن بیل در رئال مادرید مشخص شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

گرت بیل ستاره رئال ماردید به تازگی از تصمیم خود مبنی بر رفتن از این تیم منصرف شده است و دلیل اصلی این تصمیم را سخن گفتن سرمربی تازه تیم به زبان انگلیسی و ولزی عنوان کرده است، چرا که زیدالدین زیدان با او به انگلیسی صحبت نمی‌کرده و بیل تمام این مدت را برای آموختن زبان اسپانیایی صرف کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.