ساموئل اتوئو پس از برد تیم ملی فوتبال ایران برابر مراکش گفت: نیمه اول بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم، هر دو تیم بازی سختی انجام دادند زیرا اولین بازی آنها در جام جهانی بود و این طبیعی بود نتوانند شرایط خوبی داشتند باشند.

وی تاکید کرد: در دقایق ابتدایی بازی در اختیار مراکش بود اما رفته رفته ایران تا حدودی بر بازی مسلط شد و سردار آزمون بهترین موقعیت را از دست داد. او باید بداند از موقعیت های به دست آمده باید استفاده کرده و توپ به دست آمده را وارد دروازه حریف کند.

اتوئو در ادامه خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم شروع تیم ها در جام جهانی سخت است، آنها باید  تمرکز داشته باشند تا بتوانند بازی خوبی را ارائه دهند. این بازی نسبت به دو بازی گذشته تفاوت هایی داشت و آن هم این بود که در سطح جام جهانی برگزار شد و ایران شایسته پیروزی بود.

وی تاکید کرد: این دیدار روحیه مبارزه طلبی را در تیم ملی ایران به وجود آورد. اگرچه آنها در دقایق ابتدایی عملکرد خوبی نداشتند اما رفته رفته به بازی مسلط شدند و توانستند در لحاظ پایانی و با اشتباه بازیکنان مراکش به پیروزی برسند.

اتوئو تصریح کرد: این سه امتیاز برای ایران بسیار مثبت است زیرا آنها را به آینده امیدوار خواهد کرد. ترس آنها ریخته و مطمئنا سورپرایز خوبی مقابل اسپانیا و پرتغال برای مردم کشورشان خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: بازی خوبی را مشاهده کردیم و فکر می کنم حالا حریفان ایران نسبت به این تیم شناخت دیگری خواهند داشت.

اتوئو همچنین درباره اینکه بهترین بازیکن ایران در این مسابقه چه کسی بود؟ تاکید کرد: بهترین بازیکن ایران سرمربی این تیم بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.