سید جلال ملکی در گفت‌وگویی در تشریح جزییات حادثه با بیان اینکه این تصادف حدودا ۱۸ کیلومتر بعد از عوارضی و مقابل تیر برق ۲۹۲ رخ داده است، گفت: با وجود اینکه این محدوده خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش نشانی تهران است اما گروه آتش نشانی ایستگاه شماره ۵۰ به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری رنو ساندرو به هنگام حرکت به دلایل نامشخصی به بلوک‌های نیوجرسی وسط بزرگراه برخورد کرده و سپس با شدت به قسمت عقب یک دستگاه جرثقیل که به دلیل انجام عملیات در لاین سرعت توقف کرده بود برخورد کرد.

ملکی افزود: در این حادثه دو نفر سرنشین خانم و آقای حدودا ۳۰ ساله داخل خودروی ساندرو بودند که بعد از خارج شدن از ماشین توسط آتش نشانان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند و مشخص شد که متاسفانه هر دو نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: در این حادثه سه نفر از کارگران بین ۳۰ تا ۵۰ ساله که در حال کار با جرثقیل بودند دچار مصدومیت شدند که یک نفر در محل حادثه مداوا شد و دو نفر به دلیل شدت جراحات به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

ملکی در پایان اظهار کرد: خودروها به محل امنی منتقل شدند و ترافیک سنگین ایجاد شده با کمک عوامل پلیس راهور رفع شد و در ساعت ۱۵:۴۵ عملیات به پایان رسید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.