سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، ضمن تسلیت سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از محور هراز به سمت شهرهای شمالی کشور سنگین در جریان است و رانندگان به مرور در حال گذر از این محور هستند.

وی بیان کرد: آمد و شد در محور فیروزکوه به سمت شمال نیمه سنگین و در برخی نقاط سنگین گزارش شده است و متأسفانه در این محور نیز شاهد بار ترافیکی هستیم، تردد در محورهای حرم به حرم و بزرگراه امام رضا(ع) نیز نیمه سنگین است و خوشبختانه گره ترافیکی در این محورها مشاهده نمی‌شود.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده است، تصریح کرد: دلیل ترافیک سنگین امروز عدم گنجایش و ظرفیت این حجم بالا از خودروها به محورهای هراز و فیروزکوه است که برای رفع آن نیز باید هم‌وطنانمان رعایت مدیریت زمان سفر را در اولویت آغاز و پایان مسافرت قرار بدهند.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهی پلیس راه ویژه شرق استان تهران با تمامی امکانات، تجهیزات و توان پرسنلی جهت برقراری نظم و انضباط ترافیکی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران مرقد امام راحل برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار داده است تا زائرین عزیز سفری ایمن را داشته و سالم به مقصد خود برسند.

محبی گفت: امروز شاهد بار ترافیک سنگین و سمت محورهای شمالی از جمله محورهای هراز و فیروزکوه بودیم که متأسفانه بسیاری از هم‌وطنان مدیریت زمان سفر را انجام نداده و با شروع زمان پیک ترافیک حرکت خود را آغاز کرده و مشکلاتی به وجود آورده بودند.

وی اظهار کرد: تا دقایقی دیگر زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) عازم شهرهای خود می‌شوند که با ورود این خودروها شاهد سنگین‌تر شدن ترافیک در‌محورها خواهیم بود.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پایان متذکر شد: رانندگان در هنگام بازگشت عجله و شتابی برای رسیدن به مقصد نداشته باشند و در هر دو ساعت رانندگی حداقل ۱۵ دقیقه را در مناطق مجاز به استراحت بپردازند و به هیچ عنوان در هنگام خستگی رانندگی نکنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.