روزنامه اسپانیایی مارکا روز شنبه با درج این خبر، افزود: کلوپ در سال ۲۰۱۵ نیز بدنبال نتایج ضعیف «کارلو آنجلوتی» سرمربی وقت رئال، یکی از گزینه های محتمل نیمکت سفیدپوشان به شمار می رفت که در نهایت باشگاه با «رافائل بنیتز» به توافق رسید.

با این حال، «موریسیو پوچتینو» سرمربی تیم تاتنهام در اولویت باشگاه رئال قرار دارد و عدم وجود شرط فسخ در قرارداد پوچتینو به معنای آن است که رئالی ها برای به خدمت گرفتن وی می بایست بار دیگر با «دنیل لوی» مالک سخت گیر باشگاه تاتنهام وارد مذاکره و جنگ و جدل شوند؛ لوی هنگامی که پای مذاکرات به میان آید بسیار سخت گیر است؛ همانطور که «گرت بیل» و «لوکا مودریچ» را مجبور کرد که برای دریافت رضایت نامه و پیوستن به جمع کهکشانی ها تا آخرین هفته تابستان منتظر بمانند.

در این بین، در صورتی که مسوولان رئال بخواهند از سخت گیری های لوی در امان بمانند؛ کلوپ گزینه خوبی برای آن ها محسوب می شود. با این وجود، او (کلوپ) به عنوان مربی با تفکرات مشخص؛ شامل اجبار بازیکنان به پرس شدید و بازی سازی سریع پس از توپ گیری؛ قاعدتا برای تیمی که بازیکنانی همچون کروس، مودریچ، مارسلو، ایسکو و بنزما با خصوصیات حفظ توپ در اختیار دارد؛ مربی کاملی محسوب نمی شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.