با جدایی امید نورافکن از استقلال این تیم اکنون به دنبال جذب مدافع چپ مطمئنی برای فصل آینده است و در این میان محتمل‌ترین گزینه‌ای که از او نام برده می‌شود میثم تیموری است.

مدافع چپ فصل گذشته پارس جنوبی که بازی‌های خوبی نیز از خود به نمایش گذاشت اما در مقطع پایانی فصل به دلیل مصدومیت دور از ترکیب قرار گرفت.

گفته می‌شود دلیل غیبت این بازیکن در هفته‌های پایانی لیگ مصدومیت او از ناحیه رباط صلیبی بوده است که به درخواستش علنی نشد. او طی این مدت بعد از عمل جراحی، تمرینات اختصاصی خود را دنبال کرده تا بتواند برای فصل بعد شرایط مناسبی به دست بیاورد.

تیموری که این روزها گفته می‌شود مورد توجه باشگاه استقلال تهران به عنوان جانشین امید نورافکن نیز مطرح شده است، شاید به دلیل این مصدومیت جدی شانس پوشیدن پیراهن آبی را از دست بدهد چرا که آنها نمی‌خواهد اتفاقاتی که در فصل گذشته در خصوص مصدومیت بویان و عدم بکارگیری مناسب از او به وجود آمد بار دیگر تکرار شود.

با توجه به اینکه خریدهای جدید این باشگاه باید ابتدا در تست پزشکی حضور یابند، در صورت قطعیت این خبر مبنی بر مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، او قادر نخواهد بود در تیمی که در فصل آینده برای سه جام خواهد جنگید شانس حضور به دست بیاورد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.