روز سه شنبه به دنبال حمله قلبی رییس فدراسیون فوتبال، پس از ارزیابی‌های اولیه به سرعت عمل آنژیوگرافی و استنت گذاری انجام گرفت و روز گذشته مهدی تاج با وضعیت مناسب از بخش مراقبت‌های ویژه با مانیتورینگ لازم به بخش منتقل شد. تاج در روزهای آینده برای اقدامات تکمیلی تحت نظر خواهد بود. زمان احتمالی ترخیص دو روز دیگر پیش بینی و نیاز به استراحت تا چند روز بعد از آن پس از معاینه نهایی توصیه شده است.

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا امروز در پیامی برای مهدی تاج نوشت: «متوجه شده ام که اخیرا در بیمارستان بستری شده اید. به نمایندگی از خانواده فوتبال دنیا برای شما بهبودی سریع و کامل را آرزو دارم. منتظر ملاقات با شما در شصت و هشتمین کنگره فیفا در مسکو و دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ هستم.»

همچنین «شیخ سلمان» رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از آنکه روز گذشته با ارسال پیامی به نمایندگی از فوتبال قاره برای رییس فدراسیون فوتبال ایران آرزوی سلامتی و بهبود کرده بود، امروز نیز ضمن تماس مستقیم با مهدی تاج و گفتگو با وی، دسته گلی را از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به بیمارستان محل بستری شدن رییس فدراسیون فوتبال ایران در ترکیه ارسال کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.