احمد اسدی با پیش بینی وضع آب و هوای مازندران، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه ‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، بر روی قله ها در کلاردشت شاهد برف بودیم که البته این امر غیرطبیعی نیست اما در ایستگاه های هواشناسی بارش برف نداشتیم.

وی افزود: در حال حاضر در کجور و بلده رگبار و رعد و برق پراکنده داریم و از عصر امروز پنج شنبه تا فردا از ناپایداری هوا کاسته می‌شود.

معاون توسعه و پیشگیری اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: از عصر فردا جمعه با ورود سامانه جدید بارشی و با شمالی شدن جریانات به تدریج شاهد رگبار پراکنده وزش باد خواهیم بود.

اسدی تصریح کرد: در روز شنبه و یکشنبه آینده با تقویت و استقرار جریانات شمالی بارش متناوب باران، وزش باد، مواج شدن دریا و احتمال رعد و برق با کاهش دما مورد انتظار است. از عصر جمعه تا یکشنبه در دامنه‌ها با توجه به بارش‌های رگباری احتمال جاری شدن رواناب به صورت محلی و نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

معاون توسعه و پیشگیری اداره کل هواشناسی استان مازندران در توصیه به مسافران و هم استانی‌ها گفت: با توجه به شرایط فعلی جوی و احتمال رگبار و رعدو برق مردم در ارتفاعات نکات ایمنی را رعایت کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.