حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: کلیات و جزئیات تمدید جذب اعتبارات بودجه سالی مالی ۱۳۹۶ به مدت دو ماه در این نشست بررسی و تصویب شد.

وی ادامه داد: پیش از این دو فوریت این طرح در صحن علنی تصویب شده بود که با توجه به تصویب کلیات و جزئیات آن، فردا در جلسه علنی مجلس مطرح خواهد شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه‌ تصریح کرد: در سال‌های اخیر بحث اوراق و اسناد خزانه در بودجه سالانه باب شد و به دلیل آنکه هزینه کردن آن زمان‌بر است، لازم بود تا تمهیداتی برای آن در نظر گرفته شود.

حاجی‌دلیگانی اظهار کرد: برای رعایت انضباط مالی و اینکه افراد نخواهند برای این سندهایی‌ که تا ۳۱ خرداد ماه فرصت دارد، تعجیل کنند این فرصت دو ماهه داده شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه همچنین با اشاره به حضور وزیر نیرو در نشست امروز این کمیسیون، گفت: آقای اردکانیان وزیر نیرو گزارش مفصلی را درباره وضعیت برق، آب و فاضلاب ارائه کرد که بسیار نگران‌کننده بود.

وی ادامه داد: ضرورت انجام یک اقدام جدی و دستیابی به راهکارهایی برای رفع نگرانی‌ها وجود دارد و باید برای آن پیش‌بینی‌های لازم را انجام داد.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: قرار شد گزارشات مربوطه جمع‌آوری و در جلسه مشترک بین کمیسیون‌های برنامه و بودجه و انرژی درباره آن راهکارهای مناسبی اندیشیده شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.