امیر عابدزاده دروازه بان ملی پوش فوتبال ایران در حاشیه تمرین روز شنبه ملی پوشان گفت: شرایط خیلی خوبی داریم. اردوی بسیار خوبی قبل از جام جهانی داریم. بچه ها تلاش می کنند تا با کمک کادرفنی برای مسابقات آماده شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سرنوشت حقیقی برای او تکرار خواهد شد، اضافه کرد : قطعا همه نفراتی که اینجا هستیم، یک هدف دارد. سرمربی تیم ملی برای ما این موضوع را ترسیم کرده که تنها به فکر تیم ملی و خوشحال کردن مردم باشیم و هر کس که شایسته تر باشد، بازی می کند و من هم تلاش می کنم تا موفق باشم و به میدان بروم و همه دوست دارند لباس تیم ملی را بپوشند.

عابدزاده درباره اهمیت حمایت مردم خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر همواره پشت تیم بودند و یکی از دلایل مهم موفقیت حمایت های مردم است. امیدوارم مردم در جام جهانی مارا حمایت کنند و برای ما انرژی مثبت بفرستند و این موضوع به ما کمک می کند.

دروازه بان ماریتیمو درباره دیدار لغو دیدار با یونان اضافه کرد: من اولین بار است که لغو بازی با یونان را می شنوم. فکر همه بازیکنان داخل زمین است و جزییات به عهده دیگر افراد است.

وی افزود: برنامه تمرین پرفشاری داشتیم و همه تلاش می کنند تا به فرم خوب برسیم تا در بازی ها آماده باشیم.

وی در پایان درباره خط خورده های تیم ملی خاطر نشان کرد: من فکر نمی کنم این سوال ها به ما کمک کند. ما از شما و مردم انتظار داریم تا از نکات مثبت بنویسید. همه نفراتی که اینجا حضور دارند می خواهند به تیم ملی کمک کنند و آقای کی روش گفتند قلب و مغز و روح ما برای تیم ملی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.