عزیز فیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر موفق شدند ۷ پیکر قابل شناسایی از جانباختگان ATR در ارتفاعات دنا را پیدا کنند که با حتمال زیاد فردا به پزشکی قانونی منتقل می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار تسنیم که آیا پیکرهای پیدا شده کامل و سالم بوده‌اند؟ افزود: پیکرهای پیدا شده کامل و سالم نبوده بلکه با توجه به مدارک کشف شده در لباس آنان قابل شناسایی هستند.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۵۰ امدادگر جمعیت هلال‌احمر و هیئت کوهنوردی شهرستان دنا عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان هواپیمای تهران-یاسوج را به صورت شب‌مانی انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ۲۹ بهمن‌ماه ۹۶ هواپیمای تهران-یاسوج در ارتفاعات دنا سقوط کرد که به دلیل شرایط جوی و سخت‌گذر بودن محل سقوط و بارش بیش از ۴ متر برف هنوز پایان عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان اعلام نشده و همچنان ادامه دارد. تاکنون بیش از ۲۲۰ بافت انسانی مجزا به پزشکی قانونی منتقل شده که جسد ۲۱ نفر تحویل خانواده‌ها شده است و به احتمال زیاد بعد از انتقال بقایای پیدا شده تعداد اجساد تحویلی افزایش یابد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.