سرهنگ عباسعلی ابراهیمی دراین باره گفت: چندی پیش درپی ارجاع چندین فقره شکایت از سوی شهروندان ساکن محدوده ولنجک در خصوص سرقت و زورگیری های مکرر از آنها، تیمی از ماموران کلانتری ولنجک رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با هماهنگی های انجام شده از سوی ماموران و مقام قضایی محل هایی که امکان سرقت در آنها وجود داشت تحت کنترل و نظارت پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این خصوص آموزش های لازم نیز در خصوص پیشگیری از وقوع جرم سرقت و زورگیری به شهروندان و کسبه ارائه شد، ادامه داد: این اقدامات چند روزی ادامه داشت تا این که روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری ولنجک هنگام گشتزنی در محدوده میدان الف، متوجه درگیری میان دو مرد شده و از آنجا که احتمال می رفت زورگیری به وقوع پیوسته باشد، به سمت این افراد  تغییر مسیر دادند.

رئیس کلانتری ولنجک با بیان اینکه با حضور ماموران در محل یکی از طرفین درگیری سعی داشت از محل فرار کنند، گفت: ماموران نیز بلافاصله اقدام به تعقیب این فرد کرده و پس از یک تعقیب و گریز کوتاه او را دستگیر و به محل درگیری بازگرداندند که در همان مکان تحقیقات اولیه صورت گرفته و مشخص شد که این فرد فراری همان سارقی است که پلیس در پی دستگیری اوست.

ابراهیمی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری و دعوت از شاکی برای حضور در این محل گفت: با توضیحات فرد شاکی و اعترافات متهم در کلانتری ماموران هویت این فرد را نیز شناسایی کرده و متوجه شدند که این فرد مرتکب چندین فقره زورگیری دیگر نیز شده که تعدادی شکایت هم از وی ثبت شده است.

رییس کلانتری ولنجک با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم گفت: متهم پس از تکمیل پرونده و شکایت تعدادی از مالباختگان که وی را شناسایی کرده بودند، برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.