این جمله به نقل از مدیرعامل پیام‌رسان سروش بارها و بارها دستمایه طنز و شوخی کاربران فضای مجازی شد.

سیدصالحی به «شهروند» می‌گوید: این جمله خنده‌دار را من نگفتم و انتخاب شیطنت کرده است و البته برخلاف میل باطنی‌ام قصد شکایت از انتخاب را دارم.

  سیدصالحی در توییتش به صورت فنی‌تر توضیح داده است که مسدودکردن فیلترشکن‌ها برای سروش هم دردسرساز شده و دو آی‌پی سروش از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت بسته شده است و باعث شده فشار زیادی به یکی از سرورهای اصلی وارد شود. نتیجه این که سروش کند شده است . 

سروشی‌ها اما دلشان خیلی پر است. آنها می‌گویند سیاست‌های کشور ناخواسته باعث شده است که برای سروش ضدتبلیغ شود و هر کس به هر نحوی دستش می‌رسد پیام‌رسان سروش را بزند. آنها می‌گویند کاش سروش هرگز به این صورت سر زبان‌ها نمی‌افتاد تا دردسر هر روز پاسخ‌دادن و شفاف‌سازی نداشته باشیم.می‌گویند کاش شرایطی ایجاد شده بود که آنها هم مانند دیگر پیام‌رسان‌های داخلی در حاشیه رشد می‌کردند و با مدیران دولتی سر زبان نمی‌افتادند تا علیه آنها جبهه‌گیری‌های حق و ناحق شود.

 

سروش که در بهمن ٩٤ شروع به کار کرده است، در ابتدا ٧٠٠‌هزار عضو بیشتر نداشت و در مدت کوتاهی ادعا شد که سروش ١٠‌میلیون نفری شده است. آماری که البته در صحت آن اما و اگر وجود دارد و گفته می‌شود که سروش تعداد دانلودهای پیام‌رسانش را به‌عنوان کاربر فعال به حساب می‌آورد وگرنه  سازمان فناوری اطلاعات ایران به مجلس گزارش داده بود که مجموع پیام‌رسان‌های داخلی ٨‌ میلیون و ٢٠٠‌هزار کاربر بیشتر ندارند.


 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.