مارکا گزارش داد، حالا که یولن لوپتگی لیست ۲۳ نفره بازیکنان مسافر به جام جهانی روسیه را اعلام کرده است، سوال اینجاست که ماتادورها با چه ترکیبی در گروه D این بازی‌های شرکت می‌کنند. این بدیهی است که سرمربی می‌تواند با توجه به ستاره‌هایی که در اختیار دارد نه تنها در برای آغاز، بلکه در اواسط بازی‌ها هم ترکیب‌های هجومی مختلفی به کار بگیرد.

اما ترکیب این تیم تا حدودی قابل پیش بینی است. در دو بازی رفت و برگشت مقابل ایتالیا لوپتگی تصمیم گرفت از ۹ بازی به صورت ثابت در ترکیب اسپانیا استفاده کند.

اسپانیا2

داوید دخیا، دنی کارواخال، سرخیو راموس، جرارد پیکه، جوردی آلبا، سرجیو بوسکتس، آندرس اینیستا و کوکه بازیکانی هستند که بیشتر در ترکیب اسپانیا حضور داشته‌اند و ممکن است ایسکو به این گروه بپیوندد. هافبک رئال مادرید در بازی خارج از خانه حضور نداشت اما برابر آرژانتین عالی عمل کرد و هت تریک داشت. 

او تنها مهاجمی نیست که لوپتگی روی نیمکت دارد. گزینه محتمل دیگر دیگو کاستا است. او در اتلتیکو دوباره با جو فوتبال اسپانیا آشنا شد و فاز تهاجمی دیگری که اسپانیا می‌تواند به آن امیدوار باشد، مارکو آسنسیو است. هافبک رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به همراه شاگردان زین الدین زیدان به فینال راه پیدا کرده و همیشه گزینه طلایی زین الدین زیدان برای تعویض‌های نیمه دوم است.

تیاگو آلکانترا با نمایش خیره کننده‌ای که در بازی تدارکاتی برابر آرژانتین داشت نمی‌توان نادیده گرفت و از طرفی کوکه از اتلتیکو مادرید شاید در ترکیب اصلی جایگاه نداشته باشد اما به عنوان یک بازیکن تازه نفس در نیمه دوم مناسب است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.