مهدی شیری اولین خرید باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود که امروز با حضور در باشگاه و توافق با مسوولان قراردادش را به امضا رساند.مدافع فصل گذشته پیکان در خصوص حضورش در این تیم در شرایطی که آنها با محرومیت از نقل و انتقالات مواجه هستند گفت: خب باید بگویم که بعد از پیشنهاد پرسپولیس نتوانستم به این مساله اصلا فکر کنم. توجهی به محرومیت باشگاه ندارم و قراردادم را با این نیت امضا کردم که به اهداف بزرگم به همراه این تیم برسم.

شیری ادامه داد: بعد از اینکه شایعات مربوط به حضورم در پرسپولیس منتشر شد هواداران پرسپولیس به من لطف زیادی داشتند و از همان لحظه متوجه شدم کار سختی پیش رو خواهم داشت. به تیمی آمدم که هواداران آن در آسیا و فوتبال ایران مثالزدنی و خاص هستند.

وی در خصوص اینکه پیش از این گفته می‌شد با سپاهان به توافق رسیده گفت: پیشنهاد داشتم و قراردادم با پیکان به اتمام رسیده بود. یکی از پیشنهادات خوبم هم از نظر مالی باشگاه سپاهان بود. برای عدم حضورم در این تیم دلایل شخصی داشتم و اکنون دلیلی ندارد بخواهیم درباره آن حرف بزنم و خوشحالم که در خدمت پرسپولیس هستم.

شیری درباره اینکه در صورت عدم بخشش پرسپولیس برای فصل آینده چه برنامه‌ای دارد گفت: امیدوارم که پنجره نقل و انتقالاتی باز شود و مدیران باشگاه نیز خیلی به این مساله امیدوار هستند. اگر هم باز نشود که نیم فصل در خدمت باشگاه پیکان خواهم بود و بعد از آن به پرسپولیس بازمی‌گردم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.