عبدالعظیم رضایی سه‌شنبه یکم خردادماه در جمع مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملایر، با بیان اینکه بسترهای خوب و مناسبی در سطح این شهرستان وجود دارد که باید شناسایی، برنامه‌ریزی و قابل ‌استفاده شوند تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این منطقه شویم، اعلام کرد: قرار است فیلم «کورش بزرگ» به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی در ملایر ساخته شود به طوری که تفاهم‌نامه ساخت فیلم نوشته‌ شده و به‌زودی عملیات احداث شهرک سینمایی برای ساخت این فیلم در ملایر آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: ساخت این کار ارزشمند ضمن این ‌که نشان از فرهنگ و قدمت تاریخی این دیار دارد، جایگاه شهرستان را در عرصه ملی ارتقاء داده و تقویت می‌کند.

فرماندار ملایر در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بسیاری از سوءتفاهم‌ها با گفتگوی صادقانه مرتفع می‌شود، اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود در جامعه و در بین مردم، عدم تعامل صحیح باهم و کم صحبت کردن است که باید این فرهنگ سنتی و دیرینه را تقویت کنیم.

وی به شیطنت‌های همیشگی آمریکا اشاره کرد و افزود: به طور قطع نیاز به گفتگو و وحدت در سطح ملی در این برهه از زمان بیشتر احساس می‌شود و باید آن را تقویت کنیم چرا که اگر این وحدت بین دولت و ملت بیشتر شود هیچ تهدید خارجی نمی‌تواند به جامعه ما آسیب برساند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی روابط عمومی‌ها، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم از خدمات انجام ‌شده در نظام  جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اگر ملایر به‌عنوان شهرستانی با فرهنگ در سطح کشور مطرح است، این امر نشان از تلاش‌های صورت گرفته در همه عرصه‌ها دارد که یکی از ارکان این تلاش‌ها مسئولان روابط عمومی‌ها هستند.

رضایی با بیان اینکه بسیاری از خدمات روابط عمومی‌ها دیده نمی‌شود، اضافه کرد: افتخار همه ما این است که خدمتگزار مردمی شریف و با فرهنگ هستیم و این شأن و جایگاه روابط عمومی‌ها را بالا می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ پایه و اساس اولیه در هر جامعه است سپس امور سیاسی و استراتژیک که اگر این‌ها کنار هم باشند به طور قطع بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع می‌شود.

فرماندار ملایر با اشاره به این ‌که به‌زودی و با میل و رضایت خودم از شهرستان ملایر جابجا می‌شوم، گفت: این جابجایی به علت مشکلات شخصی و بر خلاف میل باطنی خودم است چرا که خدمت در ملایر را به‌عنوان یک افتخار برای خود دانسته و همیشه خودم را یک شهروند ملایری می‌دانم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.