بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در نامه ای به عبدالعلی علی عسکری رییس رسانه ملی خواستار شناسایی و حذف مدیران دوتابعیتی از این سازمان شد.

متن این نامه را در زیر می خوانید:

«بسمه تعالی

وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللّهِ وَ عَدُوَّکُمْ وَ آخَرینَ مِنْ دُونِهِمْ لاتَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ یَعْلَمُهُمْ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَیْء فی سَبیلِ اللّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَ أَنْتُمْ لاتُظْلَمُونَ. (انفال آیه ۶۰)

ریاست محترم سازمان صدا و سیما

جناب آقای دکتر عبدالعلی علی عسکری

با سلام و احترام

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان

دشمنان جمهوری اسلامی ایران امروزه از راه های مختلفی در صدد ضربه زدن به امت و انقلاب اسلامی هستند، یکی از این راه ها نفوذ بر افراد و نهادهای مهم کشور است. به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که ساده ترین شکل نفوذ همین نفوذ موردی می باشد که در آن دشمن جاسوس یا جاسوسانی را در لباس دوست وارد دستگاه مورد نظر می کند تا از طریق آنها به اهداف خود برسد.

از طرفی ایشان در باب اهمیت و جایگاه دستگاه رسانه ملی فرموده اند: صداوسیما قرارگاه مقدم و فعال مقابله با جنگ نرم است و مدیران و کارکنان رسانه‌ ملی، سرداران و سربازان این جنگ نرم هستند.

چنانچه مستحضرید موضوع مدیران دو تابعیتی شاغل در دستگاه های دولتی که از مصادیق نفوذ فردی می باشد طی ماه های گذشته حواشی زیادی را ایجاد نموده است. کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی نیز گزارش خود را در این خصوص ارائه کرده است. ظواهر و شواهد امر حاکی از آن است که برخی از این مدیران دو تابعیتی در رسانه ملی مشغول به فعالیت می باشند. بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما از جنابعالی درخواست شناسایی و برکناری مدیران دوتابعیتی شاغل در سازمان صدا و سیما مطابق ماده ۹۸۹ قانون مدنی کشور را دارد. امید است که این تلاش در راستای حفظ امانت صدا و سیمای نظام اسلامی با عنایت به جایگاه راهبردی این نهاد فرهنگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مورد قبول درگاه حق واقع گردد.

و من الله التوفیق»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.