سی ان بی سی گزارش داد، ناتالی میزاگارسیا یک محقق سیاسی است پروژه زندگی سیال در اقیانوس را پیگیری می کند. میزاگارسیا در گفت وگو با سی ان بی سی درباره آنچه سختی زندگی زیرنظر دولت ها و اینکه چرا او معتقد است که آموزش استارت آپ باید در راس قرار بگیرد،صحبت می کند.

این زندگی سیال، یک تحقیق  و پژوهش است برای دو موسسه معتبر پژوهشی است.

این پروژه یک برنامه پایلوت با مشارکت دولت فرانسه در جزایر پلی نیز است که ۳۰۰ خانه در جزیره ای که تحت حکومت خود اداره شوند و با استفاده از رمزپایه ای که واریون نامیده می شود،دنبال می شود.

او می گوید: اول ما می توانیم ببینیم چطور این جزیره کار می کند، ما در حال آماده سازی چارچوبی برای جزیره و کسانی که مقیم این خانه ها می شوند،هستیم.

این پروژه از طریق کمک های بشردوستانه تامین مالی می شود.

انتظار می رود که این جزیره پایلوت تا سال 2022 تکمیل شود و هزینه آن 50 میلیون دلار برآورد می شود.

میزا گارسیا می گوید: این پروژه در جزایر پلی نزی آزمایش می شود.این منطقه جایی از زمین است که  روی یک تپه مرجانی قرار می‌گیرد و با بالاآمدن سطح دریا ناپدید می شود.

به علاوه خانه ای که ساخته می شوند،مراکز تجاری هم در نظر گرفته شده که فراتر از نفوذ مقررات دولتی هستند.

این بدان معناست که ثبات وجود دارد  و نوسانات ژئوپلتیکی، یا نوسانت ارزی موثر نیست و یک مکانسم کامل خودکار در این منطقه عمل می کند.

او می گوید: این آلترنانیو جذاب برای کسانی است که حاکمیت دولت را رد می کنند.یک مفهوم آزادی خواهانه است.دولت های زیر نظر جزایر شناور تنها خدمات ارایه می کنند .

اگر هم کسی می خواهد زیر نظر یک دولت خاص زندگی کند،می‌تواند خانه خود را بردارد و به جزیر دیگری برود.

او می گوید که این یک دوره بلند مدت است؛ قرار است صدها کشور جدید در اقیانوس به این شیوه ساخته شود.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.