جامعه روحانیت مبارز در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

إنا لله و إنا إلیه راجعون

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه(أحزاب-۲۳)

جامعه روحانیت مبارز و مردم شریف و متدین و انقلابی تهران، روحانی صادق و مردمی، ساده زیست، مبارز، انقلابی و خدوم خود را از دست دادند.

مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید مهدی طباطبایی طاب ثراه عمر پربار خویش را در راه تبلیغ معارف دینی، تربیت و خدمت گذاری سپری کرد و از ابتدای انقلاب در سنگرهای مختلف من جمله دادسراها و دادگاه های انقلاب، مجلس شورای اسلامی و فعالیت های مفید اجتماعی حضوری مؤثر داشت. مرحوم طباطبایی با اخلاق عملی، مهربانی، مردم داری، گشاده روئی و دستگیری از بینوایان به حق یک معلم اخلاق و مربی پارسایی و درستی بود.  عاش سعیداً و مات سعیداً

جامعه روحانیت مبارز در شامگاه اولین جمعه ی ماه مبارک رمضان عضوی دلسوز، همراه و صریح خود را از دست داد. عضوی که در آخرین جلسات با اوج کسالت و بیماری با دستگاه اکسیژن در جمع دوستان و یارانش حضور یافت و رسالت اجتماعی و انقلابی خود را پاسداشت و بر آن اصرار و تأکید ورزید.

جامعه روحانیت مبارز رحلت این روحانی بزرگوار را به حضرت بقیه الله الأعظم ارواحنا فداه ، مقام معظم رهبری و روحانیت بزرگوار و قاطبه مردم متدین و انقلابی تسلیت گفته و همه ی خوبان و نیکان را برای شرکت در مراسم بزرگداشت آن عزیز در شامگاه یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ در مسجد موسی بن جعفر(ع) واقع در خیابان ۱۷ شهریور خیابان آیت الله سعیدی دعوت می نماید.

اللهم اغفر للمؤمنین و المؤمنات               

جامعه روحانیت مبارز

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.