سردار حسین رحیمی در حاشیه دستگیری معروفترین اوباش تهران به اتهام قتل درباره فیلم منتشر شده از درگیری ماموران سد معبر شهرداری با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی، اظهارکرد: اواسط هفته گذشته بود که فیلمی ازدرگیری مأموران سدمعبر شهرداری منطقه ۱۵ با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی که در حال انجام وظیفه بودند در فضای مجازی منتشر شد.

وی با بیان اینکه دراین فیلم تصاویری ازضرب و شتم ماموران به نمایش گذاشته شد، گفت: روز پنجشنبه ماموران پلیس این افراد را شناسایی و اقدام به بازداشت آنان کردند چرا که بر اساس قانون اقدام آنها تمرد از دستور پلیس و مقابله با آنان محسوب می‌شود و از دو ماه تا سه سال زندان در پی دارد. ضمن اینکه متاسفانه این افراد فیلم را خودشان در فضای مجازی و در اختیار رسانه‌های معاند قرار داده بودند که از این منظر نیز جرمی دیگر مرتکب شده بودند.

رحیمی درباره نصب تابلو و لوگوی فروشگاه‌ها نیز گفت: بر اساس قانون اماکن و قانون ارشاد در سردر فروشگاه‌ها باید از عناوین مناسب استفاده شده واستفاده ازعناوین خارجی مغایر قانون و جرم است مگر اینکه مجوزهای مربوط به آن صادر شود در غیر این صورت پلیس اماکن با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

رحیمی افزود: تعداد زیادی از واحدهای صنفی البته مجوز مربوطه و پروانه کسب را نیز ندارند که در این زمینه اتحادیه‌ها باید ورود کنند.

وی درباره گشت‌های ویژه پلیس در ماه مبارک رمضان نیز گفت: بنده یک فرمانده شب برای تهران تعیین کردم که ایشان به عنوان جانشین من از ساعت ۱۰ شب تا ۶ صبح بر فعالیت تمامی یگان‌ها نظارت داشته و در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به افزایش فعالیت صنوف گشت‌های ما نیز تا سحر فعال خواهند بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.