آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی گفت: رییس جمهور اخیر یک کشور، انسان کاسب کار و نمایشی است که  صراحتا می گوید  ما باید کشورهای عربی را بدوشیم و  تعابیر کاسب کارانه را به کار می برد. برای اینها جان مردم و ملت ها و کشتار  آنها اهمیتی ندارد.

وی افزود: ما در مقابله با همچنین کشور و دولت‌هایی باید فکر کار خودمان باشیم و بحمدالله ملت و مردم بصیر ایران در صحنه حاضر بودند و با رهبری های داعیانه امام راحل همه جا فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر  اسرائیل گفتند و امام(ره) می گفتند که همین انشای  مرگ بر امریکا او را به مرگ می‌اندازد.

آملی لاریجانی افزود: مسوولین با وجود چنین پشتوانه قوی و مردمی باید تمام اهتمام خود را به کار ببندند برای اینکه ضمیمه‌ای به اقتدار درونی کشور شود.

رییس دستگاه قضایی ادامه داد: آنها به بحث فروپاشی نظر دارند و همیشه دنبالش بودند نه امروز اما امروز آشکارا آن را می‌گویند و ما باید بصیر و آماده و هوشیار باشیم.

وی افزود: امروز شگرد امریکایی‌ها و اروپایی‌ها این است که در درون کشور بین مردم و مسوولین دوگانگی ایجاد کنند، در حالی که این طور نیست و هر کسی که کشور ایران را دوست دارد و دلسوز این کشور و ملت است می‌داند که در مقابل قَدر آمریکایی‌ها باید ایستاد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.