حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی اظهار داشت: عهدشکنی اخیر امریکا ادامه روند تقابل و دشمنی آنها علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران بود و از نظام استکباری و سلطه‌جو انتظاری جز این نمی‌رفت. دستاویز قرار دادن موضوعاتی از قبیل دانش هسته‌ای و توان دفاعی بهانه‌های واهی از سوی امریکا است. انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی الهام بخش از مقاومت، ایستادگی و ظلم ستیزی در منطقه و حتی جهان، امروز منافع استکباری آمریکا و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را با چالش جدی مواجه کرده است؛ به همین دلیل آنها جز نابودی نظام مقتدر هدف دیگری ندارند.

وی تقابل انقلاب و نظام اسلامی با نظام سلطه و استکبار و در راس آن آمریکا را تقابلی بنیادین و راهبردی دانست و با اشاره به مولفه‌های قدرت در جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: برخورداری از نعمت ولایت فقیه و رهبری حکیم، دوراندیش و آگاه به زمان و مکان، مردمی مجاهد، بصیر، انقلابی و ولایتمدار و نیروهای مسلح مقتدر و با انگیزه ارکان اساسی عزت و سربلندی ایران اسلامی به شمار می روند.

اهم اظهارات نماینده ولی فقیه در سپاه به شرح زیر است:

* طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره تهدید و تحریم های ظالمانه دستور کار شیطان بزرگ و متحدان کاخ سفید علیه ملت ایران بوده است، ملت ایران هرگز از تحریم و تهدید هراس نداشته و با انسجام و وحدت تحت رهبری های داهیانه ولی فقیه زمان و امام حاضر انقلاب اسلامی راه خود را برای پیشبرد اهداف و آرمان های نظام اسلامی و پیشرفت کشور طی می‌کند.

* حافظه تاریخی ملت ایران هیچگاه خباثت، توطئه، تهدید و تحریم‌های آمریکا طی سالیان متمادی را از یاد نخواهد برد، خروج آمریکا از برجام برخلاف اصول و قواعد بین المللی و آداب رایج و متعارف دیپلماتیک حیثیت و اعتبار ناداشته کاخ سفید را بر باد داد و مردم این کشور را نزد جامعه بشری خجالت زده کرد.

* پیمان شکنی آمریکایی ها واقعیتی است که برغم پیش‌بینی‌ها و هشدارهای مقام معظم رهبری مورد توجه جدی برخی قرار نگرفت،  اعتماد به اروپا نیز اگر با هوشمندی و اخذ تضمین‌های عملی و ضمانت‌های اجرایی قطعی همراه نباشد، نیز فرجامی جز اعتماد به آمریکایی‌ها نخواهد داشت.

*خروش ملت ایران در محکوم کردن اقدام آمریکایی ها، پاسخ مناسبی به رئیس جمهور این کشور بود که می تواند برای دیگران نیز عبرت آموز باشد و دشمنان انقلاب اسلامی مطمئن باشند که ایران اسلامی با صدای واحد به مانند تداوم راه مقدس ۴۰ سال گذشته خود را فریاد زده و آن را مصمم تر و عازم تر دنبال می کند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.