سرهنگ «محمدخانی» در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار کرد: در راستای مقابله با جرائم علیه اخلاق و عفت عمومی، کارشناسان تیم رصد این پلیس، صفحه‌ای را با بیش از ۳ هزار دنبال کننده در پیام رسان موبایلی خارجی شناسایی کردند که گرداننده آن مبادرت به انتشار محتوای غیر اخلاقی و ترویج فرهنگ ابتذال می‌کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: با شناسایی صفحه غیراخلاقی، تلاش برای احراز هویت واقعی گرداننده اصلی صفحه مذکور به صورت ویژه در دستورکار این پلیس قرار گرفت .

محمدخانی گفت: با پی‌جویی‌های فنی و پلیسی انجام شده مدیر اصلی صفحه غیراخلاقی در پیام‌رسان موبایلی خارجی که مردی ۲۵ ساله بود شناسایی شده و ضمن اخذ مجوزهای لازم قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان آستانه اشرفیه دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد .

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آستانه اشرفیه معرفی و تحویل داده شد.

محمدخانی در این راستا به آن دسته از افرادی که در پوشش شبکه‌های اجتماعی، اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند هشدار داد و افزود: برخورد پلیس فتا با اینگونه هنجار شکنان برخورد جدی، قاطع و قانونی خواهد بود .

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به آدرس Gfata@police.ir گزارش کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.