حسن عابدینی درباره وضعیت سلامت رامین توحیدیان که هنگام پوشش خبری تظاهرات ضددولتی در پاریس به ضرب گلوله پلاستیکی پلیس ضد شورش فرانسه از ناحیه سر به شدت مجروح و به دلیل خونریزی شدید مغزی به بیمارستان اوربیتال پاریس منتقل شده بود، گفت: رامین توحیدیان، تصویربردار صداوسیما بعد از اینکه  از کما خارج و به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند، مقداری حالشان به سمت بهبودی رفت و در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده‌اند. البته قرار است به مدت دو هفته در منزل تحت نظر پزشک باشند و باید آزمایش‌هایی را  انجام دهند.

او ادامه داد: منتظر هستیم که مراحل درمان و آزمایش‌های توحیدیان تکمیل شود و امیدواریم مشکل خاصی نداشته باشند.

مدیر خبرگزاری صدا وسیما با بیان اینکه پیگیری‌های قانونی این حادثه در حال انجام است، اظهار کرد: از طرف وزارت امورخارجه و سفارت ایران در فرانسه، اداره کل بین‌الملل سازمان صدا وسیما و اداره کل حقوقی پیگیری‌هایی در حال انجام است. اقدام پلیس فرانسه قابل پیگیری است و رفتار نیروهای پلیس‌ به گونه‌ای ضدخبرنگاران بود؛ خبرنگاران بی‌دفاع‌ترین افراد در صحنه‌های بحرانی هستند. امیداوریم این مساله را تا پایان پیگیری کنیم و به نتیجه مناسب برسیم.

به گزارش ایسنا، گروه خبری صداوسیما که سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ماه) برای پوشش تظاهرات روز کارگر و در اصل تظاهرات علیه سیاست‌های ماکرون از میدان باستی به سمت میدان ایتالی رفته بودند، در اثر حمله پلیس فرانسه به تظاهرکنندگان به شدت مجروح و راهی بیمارستان شدند

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.