استقلال تهران با قرار گرفتن در رده سوم جدول رده بندی در حال حاضر یک سهمیه پلی آف برای لیگ قهرمانان در دست دارد و در صورت برتری در فینال موفق می‌شود سهمیه مستقیم را کسب کند تا آن زمان تیم رده چهارمی سایپا سهمیه آسیایی بگیرد.

برای این بازی سیدمجید حسینی که در بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مصدوم شده بود، در شرایط آمادگی کامل قرار دارد و مشکلی برای این بازی نخواهد داشت. میلاد زکی پور و داریوش شجاعیان دو بازیکنی هستند که به دلیل دو اخطاره بودن این بازی را از دست داده‌اند.

برای فینال جام حذفی سنگربانی که آبی‌ها با آن فصل را آغاز کرده‌اند درون چارچوب قرار می‌گیرد. با درخشش سیدحسین حسینی در رقابت‌های لیگ، فرصت بازی به رحمتی در رقابت‌های حذفی رسید و وینفرد شفر تصمیم گرفت در این مسابقه هم او را در ترکیب قرار بدهد.

خط دفاعی با حضور پژمان منتظری، مجید حسینی، امید نورافکن و وریا غفوری شکل می‌گیرد. در غیاب حسینی، آرمین سهرابیان وظیفه دفاع میانی را با منتظری تجربه کرد و نمایش قابل قبولی را ارائه کرد.

روزبه چشمی در کنار امید ابراهیمی دو هافبک دفاعی شفر برابر خونه به خونه خواهند بود. خسرو حیدری، سرور جپارف و فرشید اسماعیلی هم سه هافبک هجومی آبی‌ها هستند که به مامه بابا تیام در گلزنی کمک می‌کنند.

بنابراین ترکیب استقلال مقابل خونه به خونه به شرح زیر است:

سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، وریا غفوری، سیدمجید حسینی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، خسرو حیدری، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی، مامه بابا تیام

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.