سردار علی فدوی ظهر امروز در نشست با نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای سابقه طولانی در پاسداری از کشور است که این روال همچنان ادامه دارد.

وی افزود: یکی از دلایل آن بالابودن بصیرت مردم است که به رهبری مرجعیت شیعه از کشور در مقابل بیگانگان دفاع کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: پس از پایان جنگ تحمیلی در مجموع چهار بار آمریکایی‌هایی به حریم آب‌های ایران تجاوز کرده بودند که آنها را دستگیر کردیم که آخرین نمونه آن در دی ماه سال ۱۳۹۴ در آب‌های استان بوشهر بوده است.

فدوی عنوان کرد: امسال در چهلمین سال انقلاب هستیم که پیش‌بینی می‌کنیم در سال جاری توفیقات خوب الهی نصیب کشور و مردم ایران شود.

وی ادامه داد: مروری بر کارنامه انقلاب اسلامی در این چهار دهه نشان می‌دهد که این نظام الهی در تحقق خواسته‌های مردم موفق بوده که نشان از توجه خاص خداوند به این انقلاب، نظام و مردم است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام این که نظام جمهوری اسلامی ایران در آغاز ورود به چهلمین سال عمر پربرکت خود مراحل دفاع و بازدارندگی را پشت سر گذاشته است، عنوان کرد: اکنون به سطحی از تثبیت و بازدارندگی برای دفاع از کشور رسیده‌ایم که این دشمنان نظام هستند که برای مقابله با ما باید به دنبال توان بازدارندگی برای خودشان باشند.

فدوی گفت: تقدیم ۴۰ هزار شهید توسط سپاه برای حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی بخشی کوچک از جانفشانی این نیروی مردمی برای ماندگاری و استمرار عمر این نظام است و با تمام وجود خود را برای این انقلاب و دستاوردهای مبارکش هزینه می‌کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.