مسعود کرباسیان نوشت:« حمایت از کالای ایرانی با تولید محصول رقابتی و با کیفیت معنا می یابد و این هدف با رویکرد ارتقاء سطح رفاه کارگران، آموزش آنها، تامین آینده‌شان ، از بین بردن دغدغه های ذهنیشان و در یک کلام برقراری عدالت کاری برای آنان محقق خواهد شد. »

حامی کارگران و پشتیبان کارآفرینان است. کارآفرین و کارگر وقتی که برخوردار از رفاه باشند و در محیطی با ثبات و توام با آرامش کار کنند، بدون شک کالای ایرانی هم مرزهای بین المللی را فتح خواهد کرد و این نه تنها هدف دولت که یک رسالت ملی برای نشاط و ارزش آفرینی در جامعه است.

حمایت از کارآفرین، پشتیبانی از کارگر و از همه مهمتر وحدت ملی برای رونق اقتصاد رویکردی است که حتی یک لحظه هم آن را از یاد نبردیم. دولت مشکلات کارگران را به خوبی درک می کند و اتفاقا فهم همین دردهاست که موجب شده تا بخش مهمی از توان قوه مجریه صرف مهار تورم، کاهش بیکاری و افزایش متناسب دستمزد این قشر زحمت کش شود.

کارآفرین ملی، دردمند، خلاق و امیدوار در کنار کارگری راضی، با بهره وری بالا و از همه مهمتر مطمئن به ثبات آینده کاریش است که چرخ های اقتصاد را به گردش در می آورد.

وزارت اقتصاد و امور دارایی نظام کاری خود را براین اصل تعریف کرده که با ثبات بخشی به اقتصاد،بروکراسی زدایی و تسهیل فرآیندهای اداری هم پشتیبان مردم و نیروی کار باشد و هم سنگ ها را از مقابل پایشان بردارد. قصد ما در وزارت اقتصاد اجرای ٣٣ پروژه راهبردی طبق برنامه زمانبندی به نفع کلیت اقتصاد ایران و بخصوص جامعه کارگری است که نباید ارزش دارایی های اندکش در پس تلاطم ها از میان برود.

امروز به کارگران عزیز اطمینان می دهم که دردهایشان را می دانیم و تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم که اقتصاد ایران را در خور شان آنها و تمام شهروندان ایرانی به روز و کارآمد سازیم. به امید روزی که این سرزمین با حضور ارزش آفرین زحمت کشان عرصه کار و تولید، در رفاه، رونق و ثبات باشد و بماند.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.