پرسپولیسی ها یکشنبه شب ضیافت باشکوهی داشتند با کلی ستاره . از علی پروین و محمود خوردبین که خانواده پرسپولیس هستند تا ستاره های سینما و هنر . از سعید راد تا سالار عقیلی و چهره های معروف دیگر. از خداداد عزیزی تا ده سفیر خارجی که یکی شان سفیر کرواسی بود و حسابی برای برانکو سنگ تمام گذاشت.

این جشن حسابی حال برانکو را دو روز بعد از قهرمانی سر جایش آورده است. او که معمولا در ضیافت های اینچنینی عابربانک های نزدیک به قرمزها شرکت نمی کرد و سعی می کرد به دور از این جنس هیاهوها باشد ، این بار در این فضای هنری ، ورزشی که به افتخار قهرمانی دوم متوالی اش در پرسپولیس برگزار می شد ، با انرژی حاضر شده بود و ساعاتی قبل انتشار پستی در اینستاگرامش ، از این ضیافت و مهمانانش تشکر کرد. او البته به گفته حاضرین حسابی با این سردیس بامزه شمعی خود ذوق کرده بود.

جالب اینکه محمود خاضعین ، میزبان مراسم سال ها در کنار مرحوم علی معلم جشن هنری باشکوه حافظ را اجرا می کرده و برای علاقه به پرسپولیس ترتیب چنین ضیافتی را داده بوده است. او حالا نشان داده که شاید یکی از سرمایه گذاران جدید در ورزش و احتمالا فوتبال باشد. امید آنکه در صورت وقوع چنین رخدادی ، مشاورانش از تجربه های ناموفق افرادی چون هدایتی پرهیز کنند و نمونه ای از یک نوع تیمداری نوین در بخش خصوصی ورزش ایران شکل بگیرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.