سید پرویز فتاح بعد از ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در کمیته امداد اظهار داشت: استان بوشهر در این عرصه مطلوب کرد به گونه‌ای که ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت و زمینه اشتغال ۲ هزار ۵۰۰ نفر فراهم کرد.

وی، از تخصیص ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد برای اجرای طرح اشتغال‌زایی مددجویان بوشهری خبر داد و بیان کرد: در مجموع سال گذشته ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح اشتغال‌زایی مددجویان در استان بوشهر پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با قدردانی از توجه استاندار بوشهر به مشکلات مددجویان کمیته امداد استان بوشهر گفت: در حل مشکل مسکن مددجویان روستایی سال گذشته با مشارکت سپاه استان بوشهر عملیات ساخت یک‌هزار و ۱۲۰ واحد مسکونی آغاز و  ۶۰۰ واحد آن به روستائیان نیازمند تحویل شد و مابقی  نیز امسال تکمیل می‌شود.

فتاح با قدردانی از مشارکت همگانی مردم نیکوکار و خیر استان بوشهر بیان کرد: خیران بوشهری سال گذشته ۴۷ میلیارد تومان به مددجویان پرداخت کردند که با رشد ۵۸ درصدی نسبت به سال ماقبل آن مواجه بود.

وی، با اشاره به ساخت مسکن مددجویان روستایی افزود: امسال با مشارکت استانداری بوشهر یک‌هزار واحد مسکونی برای مددجویان روستایی استان ساخته می‌شود که ۵۰ درصد هزینه ساخت آن کمیته امداد پرداخت می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره تامین مسکن مددجویان کمیته امداد در شهرها خاطر نشان کرد: ۵۰ هزار واحد مسکن مهر که نیمه تمام رها شده به این نهاد واگذار که پس از تکمیل به مددجویان تحویل می‌شود.

فتاح  از افزایش پرداختی مستمری مددجویان کمیته امداد خبر داد و بیان کرد: در سال گذشته  مستمری مددجویان سه برابر افزایش یافت و امسال نیز از اردیبهشت ماه با موافقت دولت و مجلس، میزان مستمری مددجویان کمیته امداد ، ۱۴.۵ درصد افزایش می‌یابد.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.