سرهنگ علیرضا یوسفوند دراین‌باره گفت: چندی پیش درپی وقوع سرقت‌های زنجیره ای وسایل داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۷ فلسطین تیمی از ماموران تجسس کلانتری رسیدگی به موضوع را آغاز کرده و اقدامات خود برای برای دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که سرقت ها توسط یک نفر انجام شده است، تصریح کرد: با ادامه تحقیقات، رد یک سارق به دست آمد که در نهایت منجر به شناسایی مخفیگاه وی در محله مولوی شد.

رییس کلانتری ۱۰۷ فلسطین با بیان اینکه با مجوز مقام قضایی نسبت به دستگیری این فرد در مخفیگاهش اقدام شد، گفت:‌در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهم بیش از ۸۰ قلم کالای مسروقه از قبیل ضبط و باند خودرو، گوشی تلفن همراه، تعدادی طاقه پارچه و ... کشف و ضبط شد.

یوسفوند با بیان اینکه در بازجویی‌های انجام شده متهم به سرقت از بیش از ۴۰ خودرو اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد:‌این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با اشاره به وقوع این حادثه گفت:‌ رانندگان خودروها از نگهداری اموال و مدارک هویتی در داخل خودرو ها اجتناب کنند، ضمن اینکه بیشتر این سرقت ها از خودروهایی صورت گرفته که از ضریب ایمنی کمتری برخوردار بوده و همچنین در مکان مناسبی پارک نشده بودند که باید در این موارد نیز اصول ایمنی رعایت شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.