سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی امروز به استان یزد سفر کرد اما این سفر در سکوت کامل خبری انجام شد.

بر اساس تصاویر موجود، سردار اشتری امروز در بدو ورود خود در فرودگاه یزد مورد استقبال استاندار، فرمانده انتظامی استان و فرمانده سپاه الغدیر استان یزد قرار گرفته است.

دبیر انجمن صنفی مدیران پایگاه‌های خبری و سرپرستان خبرگزاری‌های استان یزد در این باره به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه در سفری که امروز فرمانده ناجا به استان یزد داشته، از هیچ خبرنگاری به جز صدا و سیما برای شرکت در برنامه‌ها دعوت نشده است.

مسعود میرجلیلی بیان کرد: با وجود اینکه فرماندهان انتظامی پیشین استان یزد ارتباط بسیار خوبی با اصحاب رسانه داشته ‌اند، اما طی دو سه سال اخیر، آنگونه که باید و شاید ارتباط رسانه‌ای برقرار نشده است.

وی افزود: به عنوان مثال در نشست‌های خبری پایان سال که به بهانه چهارشنبه سوری یا تمهیدات نوروزی در اکثر استان‌ها نشست خبری برگزار شد، در استان یزد این نشست اصلا برگزار نشد و حتی در جلسات شورای اداری نیز حضور فرمانده انتظامی استان کمرنگ و منحصر به یک یا دو جلسه بوده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه عدم پوشش خبر سفر مسئولان کشوری به استان‌ها از ضعف‌های خبرگزاری های هر استان تلقی می‌شود، از استاندار یزد که در مراسم استقبال نیز حضور داشتند، درخواست می کنیم تا علت عدم حضور رسانه‌ها در این سفر مهم را پیگیری کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.