محمدرضا ملکشاهی در تذکر شفاهی در پایان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس بیان کرد:‌ نطق‌ها و تذکرهای شفاهی و کتبی متعددی را نمایندگان در مجلس مطرح می‌کنند که زمان مجلس را می‌گیرد. ولی هیچ یک از مسئولین و وزرا، عکس‌العملی نسبت به این تذکرات نشان نمی‌دهد که نشانگر این است که اقتدار و شان مجلس حفظ نمی‌شود.

وی در ادامه  گفت: مجلس باید کمیته‌ای برای این موضوع تشکیل دهد تا ببیند این تذکرات و نطق‌ها چه نتیجه‌ای را داشته است. باید وزرا را به مجلس فرا خواند و پرسید که نسبت به این تذکرات چه اقدامی انجام داده است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس ادامه داد: متاسفانه گاهی جامعه‌ی ما به دلیل سوء مدیریت و تعمد بعضی از مدیران ملتهب می‌شود و منجر به ایجاد نارضایتی در بین مردم می‌شود. اما متاسفانه هیچ اتفاقی نمی‌افتد و با مسئول خاطی برخورد نمی‌شود. اخیرا ارز جامعه را ملتهب کرد و خسارات زیادی به مردم و تولید کنندگان و وارد کنندگان وارد کرد. من احساس می‌کنم دست‌های پنهان و غیر پنهانی در این موضوع وجود دارد که قصد دارد مردم را وارد خیابان‌ها کند. در رابطه با ارز باید با مسئولین برخورد قانونی شود و پرسید کسانی که در بازار اخلال ارز دستگیر شده‌اند چه وابستگی‌هایی با مسئولین و بانک مرکزی داشته‌اند.

ملکشاهی تصریح کرد:‌ باید کمیته‌ای برای رسیدگی به این مساله مشخص شود و افرادی که دراین موضوع مقصر هستند شناسایی شده و به دادگاه معرفی شود.

به گزارش ایسنا، علی مطهری که ریاست جلسه را بر عهده  داشت، در پاسخ به این تذکر بیان کرد:  تذکرات و نطق‌ها در مجلس تاثیر خود را در اذهان عمومی و رسانه‌ها می‌گذارد و مسئولان عموما پاسخگو هستند و بی تاثیر نیست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.