تارنمای خبری &#۳۹;اسپورت&#۳۹; روز سه شنبه نوشت: دنی آلوز بازیکن پیشین تیم بارسلونا اگرچه در تیم فعلی خود &#۳۹;پاری سن ژرمن&#۳۹;، دوران موفقی را سپری می کند و با کسب ۳۶ افتخار، پر افتخارترین بازیکن تمام دوران ها محسوب می شود، اما همواره در گوشه ی بزرگی از قلب خود به بارسلونا و خاطرات شیرین مشترک با آبی و اناری پوشان می اندیشد. 

وی در این مصاحبه ادامه داد: دروغ است که بگویم هنگام ترک بارسلونا آزرده خاطر نبودم؛ در واقع برای ساختن تاریخ بزرگ بارسا از جان و دل مایه گذاشتم و در حالی که طی هشت سال ۲۳ افتخار با پیراهن این تیم کسب کرده بودم، در انتها با پاسخ غیرمنتظره باشگاه، مجبور به ترک نیوکمپ شدم.

بازیکن تیم ملی برزیل در پایان فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶ پس از فتح دو گانه اسپانیا، برای یک فصل به یوونتوس پیوست و تابستان گذشته به تیم پاری سن ژرمن فرانسه ملحق شد.

دفاع راست با تجربه تیم پاریسی، با گله مندی از مسئولان باشگاه بارسلونا افزود: آن ها برای عملکرد فوق العاده ی من هیچ احترامی قایل نشدند. از من خواستند تا جشن وداع برپا کنم اما من نپذیرفتم؛ زیرا بارسلونا خانه من است و من از خانه ام خداحافظی نمی کنم.

دنی آلوز ماه مه سال جاری ۳۵ ساله خواهد شد و با توجه به قراردادش با پاری سن ژرمن، فصل بعد را نیز در پاریس سپری خواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.